Thlom Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Rage Against th Machine - Killing in the name (FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TELL ME!!) Turboneger - I got erection (ÅÅÅÅÅ ååååå ÅÅÅÅÅÅ I GOT ERECTION) Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Istapp: Ja for trance er virkelig partymusikk. Her kan folk sitte og synge med! Ok, trance går greit på fester etter et par liter syre. 5146811[/snapback] Ok, inrømmer å ha vert off topic, og for å ha ekskludert faktumet at det kun var snakk om Allsang. Antar det jeg tenkte på var å komme i best mulig humør, enten det er snakk om allsang eller ei. Men for all del, en kan sikkert komme i dårlig humør også av trance, det finnes også dårlige eksempler selvfølgelig, men det gjør det av allsang også (som for øvrig er et veldig bredt begrep). Eller det kan være at en simpelthen kun er interessert i allsang/alt annet enn trance. Men jeg tenkte hovedsaklig på bra komponert drømme-seg-vekk-trance uten å nødvendigvis være et syrehode eller lignende. Uten noen spesiell rekkefølge: Zeromancer - Famous Last Words Autolux - Turnstile Blues David Bowie & Nine Inch Nails - I'm Afraid Of Americans Death From Above 1979 - Black History Month Depeche Mode - Enjoy The Silence Depeche Mode - Personal Jesus Depeche Mode - Never Let Me Down Again Depeche Mode - Precious Depeche Mode - Lilian Gary Numan - This Wreckage Gary Numan - Crazier Death In Vegas - Scorpio Rising The Posies - All In A Day's Work Annie - Come Together LCD Soundsystem - Tribulations LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing At My House LCD Soundsystem - Movement Placebo - Special Needs Placebo - Sleeping With Ghosts Mew - Special Mew - The Zookeeper's Boy Paradise Lost - Isolate Paradise Lost - Self Obsessed Paradise Lost - Small Town Boy Pain - Shut Your Mouth Pain - Same Old Song Pain - The Third Wave The Music - Welcome To The North Clap Your Hands and Say Yeah - Upon This Tidal Wave Of Young Blood Buzzcocks - I Believe Public Image Ltd. - This Is Not A Lovesong Stereolab - Difficult Fourth Title (Contact) Stereolab - Jenny Ondioline/Jenny Ondioline (Alternate Version) Orgy - Suckerface Orgy - Opticon Opeth - Harvest Bloc Party - Like Eating Glass Cloroform - Can't Touch Myself Cloroform - Special Needs Sisters Of Mercy - Tempel Of Love Sisters Of Mercy - Vision Thing The Dandy Warhols - Love Is The New Feel Awful The Clash - Hateful Pete Shelley - Homosapien Pere Ubu - Final Solution Crass - Do They Owe Us A Living The Birthday Party - Big-Jesus-Trash-Can Cat Power - He War Dark - Unreal Joy Division - Disorder Le Tigre - Deceptacon M.I.A. - Pull Up The People Marilyn Manson & Nine Inch Nails - Down In The Park Seigmen - Hjernen Er Alene The Rapture - House Of Jealous Lovers Tv On The Radio - Dreams Saul Williams - Grippo Saul Williams - List Of Demands (Reparations) Queens Of The Stone Age - Medication Queens Of The Stone Age - Tangled Up In Plaid Når det gjelder enkelte band/artister så er det mye som antakeligvis funker, men som ikke står oppført. U2 gadd jeg ikke nevne en gang, der funker alt utenom noen av de rolige. For noen av dere er ikke dette "allsang" som topic'en tilsier i utgangspunktet, men jeg tenkte jeg kunne poste noen av mine idéer alikevel. Endret 13. november 2005 av Istapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå