Acrid Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Bandet Ingenting, har også noen sanger. 5132149[/snapback] "Å me satt fira mann å sang!" Lenke til kommentar
Fragget Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 De gav ut en cd i 2002. Den ble gitt ut i ca 300 eksemplarer. Onkelen min kjøpte tre og jeg fikk en av ham . Eneste grunnen til at en cd ble gitt ut var at vennekretsen maste så jævlig. Så som du skjønner er de litt vanskelige å få tak i Hjemmeside: http://schwerpunk.net/. Det står noe om bestilling av CD her enda, men er usikker på om de enda produserer den. Og igjen grunnet så begrenset tilgang på musikken er den ikke lett å skaffe på 'alternative måter' heller 5131895[/snapback] men er ikke det mulig at du legger dem ut eller kan dele de til meg på noen måte.. tviler på at de har noe mot at sangene deres blir distribuert rundt litt.. siden de ikke laget dette for å tjene penger.. og de har sluttet helt å selge og produsere cd'er.. har snakket med de... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) men er ikke det mulig at du legger dem ut eller kan dele de til meg på noen måte.. tviler på at de har noe mot at sangene deres blir distribuert rundt litt.. siden de ikke laget dette for å tjene penger.. og de har sluttet helt å selge og produsere cd'er.. har snakket med de... 5133298[/snapback] Skulle vel la seg gjøre. Siden de ikke laget CDen med tanke på å selge seg rike vil det ikke være piratkopiering å dele de videre. Eller? Endret 10. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Fragget Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 men er ikke det mulig at du legger dem ut eller kan dele de til meg på noen måte.. tviler på at de har noe mot at sangene deres blir distribuert rundt litt.. siden de ikke laget dette for å tjene penger.. og de har sluttet helt å selge og produsere cd'er.. har snakket med de... 5133298[/snapback] Skulle vel la seg gjøre. Siden de ikke laget CDen med tanke på å selge seg rike vil det ikke være piratkopiering å dele de videre. Eller? 5133433[/snapback] piratkopiering nei, dette er jo bare med på å skape den kult statusen de fortjener.. go for it... vi er en del tidligere infaterister som hadde likt å hatt de sangene på vorspiel!! se om du får gjort noe med det da.... eventuelt kan du sende de over til meg på msn eller noe sånt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Manowar: Warriors of the World If I should fall in battle my brothers who stand by my side gather my horse, and weapons tell my Family how I died Until then I will be strong I will fight for all that is real All who stand in my way shall die by steel Friskt fra hukommelsen. :!: Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) "House of Pain - Jump Around" for de som klarer å følge med Endret 12. november 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Kan jo også ta med Micheal Jackson sangene: Beat it, Dont stop, Bilie Jean, Smooth Criminal, Black Or White, Dangerous og Triller så mange hits, vanskelig å velge en Jacko favoritt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 "House of Pain - Jump Around" for de som klarer å følge med 5142361[/snapback] Aye, klassiker. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Bare min vennekrets hvor Alt for Norge er stor? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Bare min vennekrets hvor Alt for Norge er stor? 5143311[/snapback] ja heller Åge Aleksandersen - Norge mitt norge Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Take Me Home med Hermes House Band er absolutt fest-sang/drikke-sang. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Mistress- Whiskey Tastes Better... Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ingenting som er bedre enn skikkelig bra trance for og komme i bra humør. Sjekk ut DJ Networx Vol. 26.. (eller Jurgen Vries - The Theme, som for øvrig har en litt morsom musikk video) Når det gjelder allsang/rølpe/kødde musikk (det gjelder norsk/svensk lokal musikk eller parodi låter) så må jeg si meg rimelig blank.. appellerer ikke til meg på noen måte (ei heller musikalsk) siden jeg til en viss grad driver me musikk. Men det er mye bra musikk der ute som fortjener oppmerksomhet, som også virker oppmuntrende i festlige sammenhenger. Dvs hvis ikke de fleste på festen forlanger listepop musikk. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 CC Cowboys!! "Harry", "Tigergutt" og "Vill, vakker og våt" Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 (endret) *tekst*Takk for et "konstuktivt" innlegg ONTOPIC: Dozerbabar - Drekka mer er ganske morsom å synge til da Endret 12. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 *tekst*Takk for et "konstuktivt" innlegg 5143955[/snapback] Jo bare hyggelig Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Mistress- Whiskey Tastes Better... 5143809[/snapback] Kunne tenkt meg å høre en bøling fulle skrotinger prøve å synge det refrenget. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Kunne tenkt meg å høre en bøling fulle skrotinger prøve å synge det refrenget. 5144238[/snapback] Been there, done that. Moro som faen! Lenke til kommentar
VbD Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 In Flames - Bullet Ride In Flames - Embody the Invisible Freedom Call - Warriors Kiss - Detroit Rock City (alive 3 versjonen) Kiss - Black Diamond Immortal Technique - Peruvian Cocaine Immortal Technique - Obnoxious Jedi Mind Tricks - Blood Runs Cold Jedi Mind Tricks - And So it Burns Postgirobygget - Sommer og sol (mer som en sommersang men:)) Story of the Year - And the hero will drown Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Istapp: Ja for trance er virkelig partymusikk. Her kan folk sitte og synge med! Ok, trance går greit på fester etter et par liter syre. On topic: Metallica - Whiskey In The Jar. Return - To The Top. Endret 13. november 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå