Gå til innhold

Allsang på fest


AssKicR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gav ut en cd i 2002. Den ble gitt ut i ca 300 eksemplarer. Onkelen min kjøpte tre og jeg fikk en av ham :). Eneste grunnen til at en cd ble gitt ut var at vennekretsen maste så jævlig. Så som du skjønner er de litt vanskelige å få tak i :)

 

Hjemmeside: http://schwerpunk.net/. Det står noe om bestilling av CD her enda, men er usikker på om de enda produserer den. Og igjen grunnet så begrenset tilgang på musikken er den ikke lett å skaffe på 'alternative måter' heller

5131895[/snapback]

 

 

men er ikke det mulig at du legger dem ut eller kan dele de til meg på noen måte.. tviler på at de har noe mot at sangene deres blir distribuert rundt litt.. siden de ikke laget dette for å tjene penger.. og de har sluttet helt å selge og produsere cd'er.. har snakket med de...

Lenke til kommentar
men er ikke det mulig at du legger dem ut eller kan dele de til meg på noen måte..  tviler på at de har noe mot at sangene deres blir distribuert rundt litt.. siden de ikke laget dette for å tjene penger..  og de har sluttet helt å selge og produsere cd'er.. har snakket med de...

5133298[/snapback]

 

Skulle vel la seg gjøre. Siden de ikke laget CDen med tanke på å selge seg rike vil det ikke være piratkopiering å dele de videre. Eller?

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar
men er ikke det mulig at du legger dem ut eller kan dele de til meg på noen måte..  tviler på at de har noe mot at sangene deres blir distribuert rundt litt.. siden de ikke laget dette for å tjene penger..  og de har sluttet helt å selge og produsere cd'er.. har snakket med de...

5133298[/snapback]

 

Skulle vel la seg gjøre. Siden de ikke laget CDen med tanke på å selge seg rike vil det ikke være piratkopiering å dele de videre. Eller?

5133433[/snapback]

 

piratkopiering nei, dette er jo bare med på å skape den kult statusen de fortjener.. :)

 

go for it... vi er en del tidligere infaterister som hadde likt å hatt de sangene på vorspiel!! :)

 

se om du får gjort noe med det da.... eventuelt kan du sende de over til meg på msn eller noe sånt :thumbup:

Lenke til kommentar

Ingenting som er bedre enn skikkelig bra trance for og komme i bra humør. Sjekk ut DJ Networx Vol. 26.. (eller Jurgen Vries - The Theme, som for øvrig har en litt morsom musikk video)

 

Når det gjelder allsang/rølpe/kødde musikk (det gjelder norsk/svensk lokal musikk eller parodi låter) så må jeg si meg rimelig blank.. appellerer ikke til meg på noen måte (ei heller musikalsk) siden jeg til en viss grad driver me musikk.

 

Men det er mye bra musikk der ute som fortjener oppmerksomhet, som også virker oppmuntrende i festlige sammenhenger. Dvs hvis ikke de fleste på festen forlanger listepop musikk.

Lenke til kommentar

In Flames - Bullet Ride

In Flames - Embody the Invisible

Freedom Call - Warriors

Kiss - Detroit Rock City (alive 3 versjonen)

Kiss - Black Diamond

Immortal Technique - Peruvian Cocaine

Immortal Technique - Obnoxious

Jedi Mind Tricks - Blood Runs Cold

Jedi Mind Tricks - And So it Burns

Postgirobygget - Sommer og sol (mer som en sommersang men:))

Story of the Year - And the hero will drown

 

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...