AssKicR Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Må nesten forklare hva jeg i det hele tatt mener med denne tråden Jeg og noen venner pleier å samles hos han ene av oss, ta et par pils, mens diverse musikk hyler ut av høytalerne. Men under enkelte sanger tar vi helt av og stemmer i munter allsang til sangene. Ikke så altfor unormalt håper jeg Men men, her er iallefall noen sanger som nesten er et krav at spilles på slike sammenkomster * Rune Rudberg - Ut Mot Havet * DozerBabar/Molotow - Drekka mer * Leif og Kompisane - Dronningen *** Schwerpunk - SOLOAPEFE *** Schwerpunk - Tøff tid (Argusøyne) Noen som kommer på andre 'bra' sanger å stemme i på fest. En enkelt krav må vel være at det er lett å følge med teksten * = Vanskelig om ikke umulig å skaffe på 'lovlig' vis * = Vanskelig å skaffe på 'ulovlig' vis * = Bare der for å irritere deg. Funka det Endret 6. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Mortal Kombat OST - Sub Zero-theme Wolfgang Petry - Wahnsinn Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Ninja Magic - Evil Ninja Wrath Edit: Out for a kill With a quest to fulfill Blood will be spilled He is evil but still he is true Out for revenge Nothing else makes sense One last offence The evil ninja is after you FUCK YEAH! Endret 6. november 2005 av Glint Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Ramones - Blitzkrieg Bop : "Hey! Ho! Let's go! Hey! Ho! Let's go! Hey! Ho! Let's go!" Ramones - Pinhead : "Gabba Gabba Hey! Hey! Gabba Gabba Hey! Hey!...." Åge - Levva Livet: "Ååååååååååå Levva Livet" Backstreet Girls - Drink til we stink : "Give us another bottle, We'r gonna drink til we stink!" Kiss - Rock and roll all night : "I wanna rock and roll all night, and party every day" Motley Crue - Dr.Feelgood : "He's the one they call Dr. Feelgood, He's the one that makes ya feel alright, He's the one they call Dr. Feelgood" Accept - Balls to the wall : "Balls to the wall!" Jokke - Øl : "Øløløløløløløløløløløløløl....." Thin Lizzy - Boys are back in town : "The boys are back in town.." Endret 6. november 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Sibbe - Klinkekula + gamle backstreetboyz Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 DDE! Ingenting slår som Rai Rai. Postgirobygget - Idyll (Kanskje nachspiel?) DDE - Rai Rai DDE - Rompa Mi Bryan Adams - Summer Of 69 Kabein Sabeltann - Sjørøverne Kommer Pelle Politibil Theme Rammstein - Du Hast Manowar - Warriors Of The World Det er ihvertfall noen av "klassikerne" i min kameratgjeng. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Manowar - Warriors Of The World 5111643[/snapback] Homoerotikk på sitt beste! Leker dere lekene bjørner når dere synger med? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 DumDum Boys - Splitter Pine Steppenwolf - Born To Be Wild Og mine egne favoritter og litt utradisjonelle forslag: Moonsorrow - Tulkaapa Äijät! Moonsorrow - Kylän Päässä Moonsorrow - Pakanajuhla Turisas - The Land Of Hope And Glory Turisas - Rex Regi Rebellis Turisas - One More Turisas - Among Ancestors Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 DJ Otzi - Life is Life Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 "I kjøleskapet hjemme ære øl, øl øl øl øl ØL ØL ØL ØL ØL!" "hare dere mere potetgull? Nei det har vi ikke..." Div. singstar sanger (uten spillet. Når folk skal synge=festen død, såfremt det ikke er vorspiel). Lenke til kommentar
gnav Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Village People - Y.M.C.A Lamadina - Ludo Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Gorky Park - Bang! Finnes på en eller annen softrock-samle-cd, og kan sikkert skaffes på andre måter også. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Twisted Sister - I wanna rock Edit: AC/DC - The Jack Endret 7. november 2005 av Sabbath Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er ikke fest før alle synger med av full hals til Drillos - Alt for Norge. Stå gjerne på rekke med høyre hånd over hjertet. Klassiker Eventuelt har jeg følgende forslag: Oasis - Wonderwall Alice Cooper - Poison Gyllene Tider - Sommartider (om sommeren) Party on! Lenke til kommentar
Fragget Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Må nesten forklare hva jeg i det hele tatt mener med denne tråden Jeg og noen venner pleier å samles hos han ene av oss, ta et par pils, mens diverse musikk hyler ut av høytalerne. Men under enkelte sanger tar vi helt av og stemmer i munter allsang til sangene. Ikke så altfor unormalt håper jeg Men men, her er iallefall noen sanger som nesten er et krav at spilles på slike sammenkomster * Rune Rudberg - Ut Mot Havet * DozerBabar/Molotow - Drekka mer * Leif og Kompisane - Dronningen *** Schwerpunk - SOLOAPEFE *** Schwerpunk - Tøff tid (Argusøyne) Noen som kommer på andre 'bra' sanger å stemme i på fest. En enkelt krav må vel være at det er lett å følge med teksten * = Vanskelig om ikke umulig å skaffe på 'lovlig' vis * = Vanskelig å skaffe på 'ulovlig' vis * = Bare der for å irritere deg. Funka det 5111312[/snapback] Har letet etter de schwerpunk sangene en stund nå etter jeg hørte de på fest... har du peil på hvor jeg kan skaffe de sangene, er du behjelpelig? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Må nesten forklare hva jeg i det hele tatt mener med denne tråden Jeg og noen venner pleier å samles hos han ene av oss, ta et par pils, mens diverse musikk hyler ut av høytalerne. Men under enkelte sanger tar vi helt av og stemmer i munter allsang til sangene. Ikke så altfor unormalt håper jeg Men men, her er iallefall noen sanger som nesten er et krav at spilles på slike sammenkomster * Rune Rudberg - Ut Mot Havet * DozerBabar/Molotow - Drekka mer * Leif og Kompisane - Dronningen *** Schwerpunk - SOLOAPEFE *** Schwerpunk - Tøff tid (Argusøyne) Noen som kommer på andre 'bra' sanger å stemme i på fest. En enkelt krav må vel være at det er lett å følge med teksten * = Vanskelig om ikke umulig å skaffe på 'lovlig' vis * = Vanskelig å skaffe på 'ulovlig' vis * = Bare der for å irritere deg. Funka det 5111312[/snapback] Har letet etter de schwerpunk sangene en stund nå etter jeg hørte de på fest... har du peil på hvor jeg kan skaffe de sangene, er du behjelpelig? 5131662[/snapback] De gav ut en cd i 2002. Den ble gitt ut i ca 300 eksemplarer. Onkelen min kjøpte tre og jeg fikk en av ham . Eneste grunnen til at en cd ble gitt ut var at vennekretsen maste så jævlig. Så som du skjønner er de litt vanskelige å få tak i Hjemmeside: http://schwerpunk.net/. Det står noe om bestilling av CD her enda, men er usikker på om de enda produserer den. Og igjen grunnet så begrenset tilgang på musikken er den ikke lett å skaffe på 'alternative måter' heller Endret 10. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Manowar - Warriors Of The World 5111643[/snapback] Homoerotikk på sitt beste! Leker dere lekene bjørner når dere synger med? 5112077[/snapback] Grooowl. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) http://student.grm.hia.no/OVD/viser/driksang.html Edit: Bandet Ingenting, har også noen sanger. Endret 10. november 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hermes House Band - Take Me Home, West Virginia Alle synger garantert etter denne! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Hermes House Band - Take Me Home, West Virginia Alle synger garantert etter denne! 5133058[/snapback] Den heter "Country Roads" da , men ja denne er garantert allsang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå