Mørbradbiff Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Hei, jeg har kjøpt meg en ny router i dag. En Linksys WRT54G versjon 3.1. Jeg skulle hjærne hat en god firmware. Men det det finnes jo et hav av forskjellige til denne. Hvilken firmware kan dere her på forumet annbefale? Mvh Navitas87 Endret 6. november 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Sveasoft alchemy har mye snadder, hva er du ute etter? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 En god stabil firmware kanskje med noen flere funksjoner en den originale, xkai hadde vert tøft, men er ikke nødvendig... Hvilken firmaware er kjent for og være best? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei! Anbefaler at du prøver DD-WRT firmware for denne routeren! Kjører denne firmwaren, og er meget fornøyd! DD-WRT finner du her. Dessuten, den er gratis, iforhold til andre firmwares! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Sveasoft sine er bra. Alchemy er gratis, så får du også talisman, men det koster litt. Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Skal kjøpe med ny Linksys router. Bør jeg velge en av de gamle blå routerne til Linksys pga muligheten til annen software eller er de nye, f.eks WRT54GX bedre? Mvh Darkwing Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 DD-WRT har alle mulighetene som Sveasoft sin har. Dessuten har den mer enn Sveasoft sin ___________________________ Visst jeg skulle ha kjøpt ny router, hadde jeg kjøpt den nyeste. Det kommer nok uoriginal firmware til denne routeren også. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) DD-WRT Hva slags funksjoner har den somer veldig kjekk i forhold til de andre? Endret 16. november 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Hvilken firmware med xkai kan dere anbefale? Lenke til kommentar
kulis Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvilken firmware med xkai kan dere anbefale? 5164024[/snapback] http://www.hyperwrt.org/forum/viewtopic.php?id=704&p=1 ta en titt på nevnte link. bruker denne uten kai scriptet å fungerer veldig stabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå