Lasse1953 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Går det ikke an å få tatt vekk den tåpelige reklamen fra "posten" som stadig dukker opp på Akam? Det er irriterende. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Vist du bruker Firefox kan du prøve dette her http://www.mozilla.org/support/firefox/adblock.html Edit: Testa det nettop, og det fjerner så og si det meste av reklame på alle sider. Endret 6. november 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
reisol Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er helt enig med deg, dette er bare med og "forsøpler" nettsider. Eiere av nettsider bør i langt større grad tørre å sette krav til reklameannonsører - slik at vi kunne unngått reklmer som dette uten å måtte skru av det ene eller det andre. Mye av den andre reklamen er jo informativ og nyttig, og tjener sin hensikt. Men slike som denne fra posten er bare irriterende og forstyrrende Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er greit nok at akam må ta inn penger til drift, men nå har den plagsomme saken der vært der altfor lenge! Utskiftning i det minste...! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Dette har blitt diskutert internt og reklamen fra posten som jeg vet irriterer mange av oss brukere blir nok ikke byttet ut eller fjernet siden det er inntekts givende reklame som vi ikke kan unvære da vi altid trenger penger Endret 7. november 2005 av Omy Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg er enig at den reklamen er utrolig irriterende, jeg kan ikke huske å ha sett den på akam men på hw.nos sider. Det er fortsatt bedre enn hva jeg har sett på noen utenlandske sider der de har en side med reklamen før en kommer til siden en er ute etter å se. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Eller som på dinside.no, der reklamen tar opp plassen er artikkelen burde vært. Så en må scrolle nedover for å lese.... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg foreslår at du setter bokmerket på https://www.diskusjon.no/index.php?s=akam.no og sjekker "Diskutér artikler" for nye artikler. Reklamene på forsiden har gått over streken for lenge siden, når den første havner på forumet så er det på tide å finne et annet forum. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg tviler sterkt på at noen av sidene i nettverket kommer til og slipp reklamen inn på forumet vårt her.. Det ville blitt stygt og vi haddde ødelagt forumet sin seriøsitet syns jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå