BehersK Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det verdt å kjøpe Shuttle PC? I forhold til pris og ytelse. Eneste jeg ser på som et pluss er størrelsen. Er vel ikke noe annet jeg ikke kunne funnet på et annet midi tower. Jeg vurderer å kjøpe meg Shuttle, men prisen stiger veldig. Har dere noen formeninger om dette? Lenke til kommentar
diffe Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg hadde en shuttle, solgte den og fikk meg et vanlig kabinett ( coolermaster cavalier) og det er jeg sååå fornøyd med Deilig å ha plass til ting, og mye bedre lufting.. Så hadde jeg heller aldri fått plass til 7800gt i den forrige, ikke uten å dele det opp hvertfall Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tror dette kommer litt ann på hvilke bruksområder du har. Er du en spiller, kan nok en Shuttle passe fint, om du bare ville ha et S939-oppsett med en 3500+ og et stk x800xl (eksempelvis) vil en shuttle fungere ypperlig, samt være mer praktisk ved LAN. Dersom du derimot er som meg, avhengig av diskplass, er en shuttle et meget dårlig valg. Rett og slett for lite plass. En annen sak er om du er hardcore gamer av de siste spilla, da vil du gjerne ha SLI og kanskje også bruke de pengene du sparer på å ikke kjøpe Shuttle på ytelse. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tror dette kommer litt ann på hvilke bruksområder du har. Er du en spiller, kan nok en Shuttle passe fint, om du bare ville ha et S939-oppsett med en 3500+ og et stk x800xl (eksempelvis) vil en shuttle fungere ypperlig, samt være mer praktisk ved LAN. Dersom du derimot er som meg, avhengig av diskplass, er en shuttle et meget dårlig valg. Rett og slett for lite plass. En annen sak er om du er hardcore gamer av de siste spilla, da vil du gjerne ha SLI og kanskje også bruke de pengene du sparer på å ikke kjøpe Shuttle på ytelse. 5111314[/snapback] Nå finnes det jo Shuttle med støtte for SLi... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tror dette kommer litt ann på hvilke bruksområder du har. Er du en spiller, kan nok en Shuttle passe fint, om du bare ville ha et S939-oppsett med en 3500+ og et stk x800xl (eksempelvis) vil en shuttle fungere ypperlig, samt være mer praktisk ved LAN. Dersom du derimot er som meg, avhengig av diskplass, er en shuttle et meget dårlig valg. Rett og slett for lite plass. En annen sak er om du er hardcore gamer av de siste spilla, da vil du gjerne ha SLI og kanskje også bruke de pengene du sparer på å ikke kjøpe Shuttle på ytelse. 5111314[/snapback] Nå finnes det jo Shuttle med støtte for SLi... 5112224[/snapback] Korrekt, men å kjøre SLI i en Shuttle er ikke noe godt alternativ i mine øyne, ønsker man det bør man i mine øyne heller kjøpe en maskin basert på et miditower, får rimelig små miditower, tross alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå