Movieheart Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Skal kjøpe meg en kald katode Men så finner jeg ikke noen kabelstrømper som er blåe og UV reaktive. Blir det den samme effekten hvis jeg kjøper denne? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Skal kjøpe meg en kald katodeMen så finner jeg ikke noen kabelstrømper som er blåe og UV reaktive. Blir det den samme effekten hvis jeg kjøper denne? 5110938[/snapback] Nei, Det blir ikke samme effekt. jeg ville tittet innom Netshop hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Skal kjøpe meg en kald katodeMen så finner jeg ikke noen kabelstrømper som er blåe og UV reaktive. Blir det den samme effekten hvis jeg kjøper denne? 5110938[/snapback] Nei, Det blir ikke samme effekt. jeg ville tittet innom Netshop hadde jeg vært deg. 5110989[/snapback] Heisan! Jeg er ikke helt sikker men jeg tror den hvite lyser blått Som du ser på bilde på Microplex. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Blir det en bra effekt hvis jeg kjøper et vanlig neonlys og kabelstrømper som ikke er UV-reaktive?? Tenkte på dette dette neonlyset og disse kabelstrømpene. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Blir det en bra effekt hvis jeg kjøper et vanlig neonlys og kabelstrømper som ikke er UV-reaktive??Tenkte på dette dette neonlyset og disse kabelstrømpene. 5114432[/snapback] Det blir ikke noe effekkt utenom helt vanlig blått lys. Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Du burde ta en titt på Pcstyling, der har de UV relaktive kabelstrømper og det du trengr.... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Du burde ta en titt på Pcstyling, der har de UV relaktive kabelstrømper og det du trengr.... 5146312[/snapback] Eller microplex.no og shg.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå