Mythos Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har lagt merke til at skjermspareren slår inn når jeg ser på NRK WebTV, men ikke når jeg spiller av filer med Mediaplayer. Er det noen som vet hva som trigger skjermspareren siden noen programmer tydeligvis gjør noe som unngår at skjermsparer slår inn etter x minutter, mens andre ikke klarer det. Jeg kan selvfølgelig slå av skjermspareren siden det er litt dumt at den slår inn om jeg ser på WebTV. Men jeg kunne gjerne ønsket å beholde skjermspareren aktiv og kunne se på WebTV uten at den aktiveres. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det som trigger skjermspareren er jo at mus/tastatur ikke har vært aktivt på en stund. Vet ikke helt hva WMP osv. gjør for at ikke den skal kicke inn. Lenke til kommentar
blubbblubb Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hvis du ser på med full skjerm så skal den ikke komme. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Hvis du ser på med full skjerm så skal den ikke komme. 5110988[/snapback] Jeg bruker fullskjermmodus, men den kommer. Jeg bruker forresten IE og standard XP skjermsparer. Endret 6. november 2005 av Mythos Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tror du kan velge om den skal komme ved full-skjerm modus ting tang.. Sjekket instillngene? Lenke til kommentar
blubbblubb Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hva skal man egentlig med skremsparer i det hele tatt? Hvorfor ikke bare deaktivere den helt? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Hva skal man egentlig med skremsparer i det hele tatt? Hvorfor ikke bare deaktivere den helt? 5111153[/snapback] Hvorfor skal jeg gjøre det? Da finner jeg aldri ut hvordan det virker, og får heller ingen løsning på det jeg spurte om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå