kjeklulf Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ser denne har vært oppe før men er ikke helt fornøyd med svaret som ble gitt da. Tidligere var det mulig å klikke på Mine innlegg og få frem alle trådene man hadde postet i. Nå får man som standard opp de 25 siste og kan ikke bla bakover. Man kan vise opptil 200 på en side. Dette er utrolig mye mer tungvint enn slik det var tidligere. Jeg vet at man kan få frem tråder man selv har startet men det er meningsløst for meg (jeg har ikke startet en eneste tråd, kun svart på andres tråder). Jeg vet også at man kan søke på brukernavn men det er for det første mange ekstra skritt og for det andre får man da opp alle postene, ikke bare oversikt over trådene man har postet i. Mange av de tingene jeg svarer på har jeg svart på mange ganger tidligere og da er det greit å kunne finne kjapt tilbake til den tråden det ble svart forrige gang problemet dukket opp. Slik det er nå er det så tungvint å finne fram at det er lettere å gi blaffen selv om man vet at man har svart på et spørsmål tidligere. Det skulle vel være en enkel sak å fikse det? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 *Poste her fordi jeg lurer på det samme* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) På profilsiden din har du en knapp som heter "Finn brukerens innlegg"... Jeg kunne også vise alle min 7k innlegg via Mine Innlegg ved å velge at tids-spannet skulle være "Alle" Endret 6. november 2005 av Blib Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Hvor velger du at tids-spannet skal være alle? "Finn brukerens innlegg" viser alle innlegg i alle tråder. Helt uhensiktsmessig hvis det er tråder man har 15-20 innlegg i, dessuten er det vanskeligere tilgjengelig enn Mine innlegg som er fremme hele tiden så lenge man er pålogget. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Nede til høyre velger du hvor langt tilbake du vil vise aktive poster for.. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Hos meg viser den da alle innlegg, ikke bare mine egne og man kan bare velge inntil 1 år. Uansett om den hadde fungert blir det noen unødvendige ekstra skritt. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Noen som kan svare på denne? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Har du forsøkt og gå til avanser søk for så og søke etter alle innlegg du har skrevet? Du kan da velge om du vil ha listet trådene du da har deltatt i eller vise alle dine innlegg. Endret 9. november 2005 av am3k Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Ja, jeg er fullstendig klar over muligheten men det er allikevel mange skritt for å komme frem til noe som var svært enkelt i forrige versjon av forumet. Det er jo akkurat den funksjonen "Mine innlegg"-knappen skal ha. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har du forsøkt og gå til avanser søk for så og søke etter alle innlegg du har skrevet?Du kan da velge om du vil ha listet trådene du da har deltatt i eller vise alle dine innlegg. 5126975[/snapback] ...jeg får ikke opp alle min innlegg da i allefall. Jeg får bare opp 800+ når jeg bruker den metoden... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Fortsatt ingen som kan svare på denne? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvor mange tråder er det ønskelig at skal vises, f.eks 7000 tråder er uaktuelt, for da blir det rett og slett for mye informasjon, og som kansje 1-2 her vil bruke. Og da er det like greit å bare søke seg frem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Å hatt meir enn 25 som standard kunne vært greit synest eg. Ein annan ting er søkefunksjonen. Skulle gjerne sett at den sto som default på Avansert søk då det er sjeldan eg har behov for å søke etter noko i heile forumet og samtidig på svara opp som innlegg og ikkje tråder. Ein knapp der du kunne velge i foruminnstillingane eller at den hugsa siste valg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvor mange tråder er det ønskelig at skal vises, f.eks 7000 tråder er uaktuelt, for da blir det rett og slett for mye informasjon, og som kansje 1-2 her vil bruke. Og da er det like greit å bare søke seg frem. 5152057[/snapback] Vel det var nå uansett slik før og da gikk det nå bra... Dessuten så er det svært, svært få her på forumet som har 7k+ innlegg her i forhold til de som har under f.eks 100. Jeg brukte forsåvidt "Mine innlegg" funksjonen ganske hyppig før når det var ting jeg hadde glemt som jeg viste at jeg hadde laget post om... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg brukte forsåvidt "Mine innlegg" funksjonen ganske hyppig før når det var ting jeg hadde glemt som jeg viste at jeg hadde laget post om... 5152121[/snapback] Eg og, men synest ikkje Mine Innlegg er så god på det sidan den viser emner du har posta i som andre sist posta i. Då går eg heller til min profil, mine emner. Skulle hatt ein sånn funksjon i Min Assistent, ein som viste mine siste emner. Du har jo allerede den som viser mine siste 10 poster, så ein som gjekk på emner og hadde 20-30 stykk kanskje? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Hvor mange tråder er det ønskelig at skal vises, f.eks 7000 tråder er uaktuelt, for da blir det rett og slett for mye informasjon, og som kansje 1-2 her vil bruke. Og da er det like greit å bare søke seg frem. 5152057[/snapback] Hva som er "for mye informasjon" er det vel opp til brukeren å vurdere? Jeg har stadig vekk hatt behov for å bla tilbake i alle mine innlegg. De som har mange tusen innlegg ordner det sikkert på en annen måte. Tidligere viste som sagt funksjonen alle innleggene og jeg ser ikke noe grunn til at det ikke skal være slik fortsatt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvor mange tråder er det ønskelig at skal vises, f.eks 7000 tråder er uaktuelt, for da blir det rett og slett for mye informasjon, og som kansje 1-2 her vil bruke. Og da er det like greit å bare søke seg frem. 5152057[/snapback] Hva som er "for mye informasjon" er det vel opp til brukeren å vurdere? Jeg har stadig vekk hatt behov for å bla tilbake i alle mine innlegg. De som har mange tusen innlegg ordner det sikkert på en annen måte. Tidligere viste som sagt funksjonen alle innleggene og jeg ser ikke noe grunn til at det ikke skal være slik fortsatt. 5152643[/snapback] Jeg vil bare si at jeg er helt enig, jeg savner også denne funksjonen, og jeg håper det kan bli mulig å komme frem til en løsning. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 hvis jeg velger noe annet enn standard i mine innlegg, f.eks 100, går inn på en av mine inlegg, og deretter trykker på tilbake kommer det en feilmelding Advarsel! Datoen for siden er utløpt Siden du vil vise, ble opprettet på grunnlag av informasjon du har sendt inn ved hjelp av et skjema. Siden er ikke lenger tilgjengelig. Av sikkerhetsgrunner sendes ikke informasjonen automatisk inn på nytt. Hvis du vil sende informasjonen inn på nytt og vise denne Web-siden, klikker du Oppdater. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg syns det nye systemet er kaotisk, vil ha tilbake den gamle mine innlegg ordningen Brukte det systemet hyppig! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Noen som føler for å ta tak i denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg