Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Pilot i frsvaret. Karakterer og Alder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe nytt nå, det er plutselig blitt en pilotklasse hvor du kan ha korrigert syn ved laserkorrigering, MEN det er bare èn av de to typene som er gyldig.

De driver bare å tester ut de langvarige effektene ved laserkorrigering, det er derfor det enda ikke er lov for jagerfly og egentlig de fleste andre pilotstillingene, men det er en klasse, husker ikke hva den het og har ikke peiling på hva det gikk ut på, men hvis du leter litt på luftforsvaret sine sider ås ser du at de driver å forsker på sakene.

Kanskje om 4-5 år når jeg er ferdig med høyskoleutdanning at ny regler er kommet for å bli?

Lenke til kommentar
luer bare på det derre med synet funker ikke linser?

ukorigerte menes ikke det bare skeve hornhinner mangel på dybdesyn og slikt eller mener de hele pakka? mener da + og -

5110915[/snapback]

Jeg bruker linser, og fikk 5 på den synstesten. Hadde 9 på resten, men de ville fortsatt ikke ha meg! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg gar et par spørsmål angående pilot utdanning i forsvaret (håper det er greit jeg spør her :p ):

1. Er det sån at du må ha minium 2MX og 2FY for å udanne deg som pilot i forsvaret?

2. Hvor gode karakterer må man ha (i snitt)?

3. Er det noen andre studieretningsfag som det er lurt å velge?

Går allmenn GK nå, på VK 1 skal jeg gå økonomiske og administrative.

Lenke til kommentar
batti64 Postet i dag, 11:16

Jeg gar et par spørsmål angående pilot utdanning i forsvaret (håper det er greit jeg spør her  ):

1. Er det sån at du må ha minium 2MX og 2FY for å udanne deg som pilot i forsvaret?

2. Hvor gode karakterer må man ha (i snitt)?

3. Er det noen andre studieretningsfag som det er lurt å velge?

Går allmenn GK nå, på VK 1 skal jeg gå økonomiske og administrative.

Nei du trenger ikke 2MX og 2FY for å utdanne deg som pilot. Det lønner seg og være god i engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...