syntEltric Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 jeg kan ikke bruke 10k på pc likevel måtte holde meg under 8k sa fattern 5111183[/snapback] Gammern betaler eller? for 8k må du kutte litt. hehe det lureste for deg er å kutte kabinettet og vannkjøling. Det er strengt tatt ikke nødvendig og kan oppgraderes senere når du har penga. Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 kom litt over budsjettet ditt, men du for utvilsomt mye for pengene spar litt penger selv hvis du har tenkt å kjøpe vannkjøling senere! 5111233[/snapback] oj der var det mye men jeg trenger ikke alt det der, trenger bare cpu, hk og VGA. kabinett og vannkjøling skaffer jeg selv Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 nei du trenger nye ram brikker også hehe.. trengte du ikke hdd samtidig? den hden jeg satt opp i oppsettet ditt er den mest rolige og støyfrie s-ata disken på markedet. i tillegg yter den svært bra og har fått kjempe bra kritikk overalt Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 nei du trenger nye ram brikker også hehe.. trengte du ikke hdd samtidig? den hden jeg satt opp i oppsettet ditt er den mest rolige og støyfrie s-ata disken på markedet. i tillegg yter den svært bra og har fått kjempe bra kritikk overalt 5111248[/snapback] ja jeg glemte ram HDD skaffer jeg senere. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 okey problem solved da! hvis du kutter ut hden så anbefaler jeg deg å enten kjøpe mer ram evnt gå opp til 3700+ da den har 1mb cache framfor 512kb som lille brodern 3500+ har. Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 nei du trenger nye ram brikker også hehe.. trengte du ikke hdd samtidig? den hden jeg satt opp i oppsettet ditt er den mest rolige og støyfrie s-ata disken på markedet. i tillegg yter den svært bra og har fått kjempe bra kritikk overalt 5111248[/snapback] ja jeg glemte ram HDD skaffer jeg senere. 5111258[/snapback] ehh.. mulig jeg er ubernoob, men hvordan limer jeg inn print screen her? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) du går på fil vedlegg og legger til den filen som du vil adde til vedlegget! simpelt as that! edit : først må du kanskje lagra den da -feks med paint eller noe i den duren hvis du ikke allerede har lagret filen Endret 6. november 2005 av ducmaster Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 du går på fil vedlegg og legger til den filen som du vil adde til vedlegget! simpelt as that! 5111270[/snapback] oki. takk Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 no probs! håper det ordnet seg til slutt da hehe..må bare spørre hvis det er noe annet du lurer på-er jo dette forumet er til da Kanskje en ide å bruke edit knappen slik at det ikke blir 100 poster for hver gang man skal spørre om noe, er dårlig selv til å bruke det da så menneh tror jeg tar kvelden! natta! Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 snakkes. takk for hjelpa. go natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå