Gå til innhold

Er dette oppsettet brukbart?

Anbefalte innlegg

jeg kan ikke bruke 10k på pc likevel  :hrm:  måtte holde meg under 8k sa fattern  :mad:

5111183[/snapback]

Gammern betaler eller? for 8k må du kutte litt. hehe det lureste for deg er å kutte kabinettet og vannkjøling. Det er strengt tatt ikke nødvendig og kan oppgraderes senere når du har penga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kom litt over budsjettet ditt, men du for utvilsomt mye for pengene ;) spar litt penger selv hvis du har tenkt å kjøpe vannkjøling senere!

5111233[/snapback]

oj der var det mye :) men jeg trenger ikke alt det der, trenger bare cpu, hk og VGA. kabinett og vannkjøling skaffer jeg selv :)

Lenke til kommentar
nei du trenger nye ram brikker også ;) hehe..

trengte du ikke hdd samtidig? den hden jeg satt opp i oppsettet ditt er den mest rolige og støyfrie s-ata disken på markedet. i tillegg yter den svært bra og har fått kjempe bra kritikk overalt

5111248[/snapback]

ja jeg glemte ram :p HDD skaffer jeg senere.

Lenke til kommentar
nei du trenger nye ram brikker også ;) hehe..

trengte du ikke hdd samtidig? den hden jeg satt opp i oppsettet ditt er den mest rolige og støyfrie s-ata disken på markedet. i tillegg yter den svært bra og har fått kjempe bra kritikk overalt

5111248[/snapback]

ja jeg glemte ram :p HDD skaffer jeg senere.

5111258[/snapback]

ehh.. mulig jeg er ubernoob, men hvordan limer jeg inn print screen her? :blush:

Lenke til kommentar

no probs! håper det ordnet seg til slutt da hehe..må bare spørre hvis det er noe annet du lurer på-er jo dette forumet er til da :)

Kanskje en ide å bruke edit knappen slik at det ikke blir 100 poster for hver gang man skal spørre om noe, er dårlig selv til å bruke det da så :blush: menneh tror jeg tar kvelden! natta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...