syntEltric Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Amd vs Intel. Før i tiden kjøpte man intel hvis man hadde penger, og amd hvis man hadde lite penger. I dag er stova annerledes. Jeg vil si amd i dag har noen flere kort i ermene en intel. Men ikke mange flere. Så tenk med hjerte hvis du kan, og med lommeboka hvis du må Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Skal du ha full utnyttelse så bør du ha pc3200 400mhz ram for å kunne kjøre det synkront sammen med a64 prosessoren, som kjører på 200fsb. er ingenting galt med vannkjølingen, har bare satt opp et alternativ til deg. hvis du absolutt vil gå for det andre så må du jo bare det argh tror det er 5 gangen denne uken folk sier at de bastant skal handle på komplett any reasons for that?du for det jo billigere hos enten shg.no eller hos databutikken! 5111115[/snapback] det er bare det at jeg ikke gidder å lage meg en account hos andre datakjeder. blir så mye slit :S men jeg kan jo sikkert det visst jeg sparer noen kroner på det Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 oppsettet til spiritmoon gir masse for pengene og hehe det tar deg 1 min å lage ny account da anbefaler selv at du enten kjøper ifra shg eller fra databutikken da disse er de billigste for tiden!kom forresten på 1 og 2 plass hos hw.no sin "beste Webshop" 3 kvartal Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 oppsettet til spiritmoon gir masse for pengene og hehe det tar deg 1 min å lage ny account da anbefaler selv at du enten kjøper ifra shg eller fra databutikken da disse er de billigste for tiden!kom forresten på 1 og 2 plass hos hw.no sin "beste Webshop" 3 kvartal 5111129[/snapback] hva kan jeg si, jeg er lat Lenke til kommentar
BehersK Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Noen kroner? Hos www.shg.no får du det samme oppsettet til en mye bedre pris. Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Noen kroner?Hos www.shg.no får du det samme oppsettet til en mye bedre pris. 5111132[/snapback] jeg lager account hos www.shg.no nå Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 supert! si ifra da hvis det er noe du stusser på -dem har ikke samme delene der inne hos shg.no da, men de har andre kvalitets deler Lenke til kommentar
BehersK Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ser denne tråden er aktiv, og ville bare smette inn noe off topic her; Er det lurest å kjøpe AMD 64 3700? Eller holder det med 3200? Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 supert! si ifra da hvis det er noe du stusser på -dem har ikke samme delene der inne hos shg.no da, men de har andre kvalitets deler 5111141[/snapback] nå har jeg laget account a whole new world has opened in front of my eyes !! Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 vel det spørs veldig hva du har tenkt å bruke maskinen til?mye spilling -deffinitivt 3700+ (hvis du har pengene og da såklart) hvis det kun er litt spilling samt litt surfing og multimedia så vil en Venice 3200+ holde i lange baner. Husk at det også går an å overklokke en 3200+ opp til 3700+ hastigheter, noe som ikke er 100% da vel å merke. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hehe gratulerer Orion spør gjerne hvis du lurer på noe eller hva slags ting du trenger Lenke til kommentar
BehersK Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Kommer til å spille endel, surfe, se mye filmer. Lurer og på om det er verdt å kjøpe 7800GT for mitt bruk. Og samt LCD skjerm, om det er verdt det. Hvor høyt kan jeg klokke en 3700? Endret 6. november 2005 av BehersK Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 hehe gratulerer Orion spør gjerne hvis du lurer på noe eller hva slags ting du trenger 5111168[/snapback] takker så mye så, her er tingene jeg har bestemt meg for: det blir amd, det blir geforce, men ikke 7800, har desverre ikke råd noen forslag? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 seff har du råd :O jeg satte jo opp et lignende oppsett hos databutikken til 9.6k med et 7800GT kort jo Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 seff har du råd :O jeg satte jo opp et lignende oppsett hos databutikken til 9.6k med et 7800GT kort jo 5111176[/snapback] jeg kan ikke bruke 10k på pc likevel måtte holde meg under 8k sa fattern Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 da må jeg begynne fra scratch. begynner med cpu. funker denne Athlon64 3500+, 2.2 GHz, 512kb Cache, Venice ? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hm oki skal prøve å lage et oppsett til deg for rundt 8k hang on Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 hm oki skal prøve å lage et oppsett til deg for rundt 8k hang on 5111216[/snapback] helst fra shg.no da Lenke til kommentar
BehersK Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 btw, hvilket tower burde jeg satse på, helst støysvakt. Unnskyld for off topic. Men må ha litt hjelp. Fra shg.no Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) kom litt over budsjettet ditt, men du for utvilsomt mye for pengene spar litt penger selv hvis du har tenkt å kjøpe vannkjøling senere! Endret 6. november 2005 av ducmaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå