Gå til innhold

Er dette oppsettet brukbart?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal du ha full utnyttelse så bør du ha pc3200 400mhz ram for å kunne kjøre det synkront sammen med a64 prosessoren, som kjører på 200fsb. er ingenting galt med vannkjølingen, har bare satt opp et alternativ til deg. hvis du absolutt vil gå for det andre så må du jo bare det :)

argh tror det er 5 gangen denne uken folk sier at de bastant skal handle på komplett :p any reasons for that?du for det jo billigere hos enten shg.no eller hos databutikken!

5111115[/snapback]

det er bare det at jeg ikke gidder å lage meg en account hos andre datakjeder. blir så mye slit :S men jeg kan jo sikkert det visst jeg sparer noen kroner på det :):thumbup:

Lenke til kommentar
oppsettet til spiritmoon gir masse for pengene :) og hehe det tar deg 1 min å lage ny account da ;) anbefaler selv at du enten kjøper ifra shg eller fra databutikken da disse er de billigste for tiden!kom forresten på 1 og 2 plass hos hw.no sin "beste Webshop" 3 kvartal  :thumbup:

5111129[/snapback]

hva kan jeg si, jeg er lat :tease:

Lenke til kommentar

vel det spørs veldig hva du har tenkt å bruke maskinen til?mye spilling -deffinitivt 3700+ (hvis du har pengene og da såklart) hvis det kun er litt spilling samt litt surfing og multimedia så vil en Venice 3200+ holde i lange baner. Husk at det også går an å overklokke en 3200+ opp til 3700+ hastigheter, noe som ikke er 100% da vel å merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...