Gisse Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Skal kjøpe meg digitalkamera, og hadde i UTGANGSPUNKTET bestemt meg for Fujifilm finepix 2800, men valgte å vente for heller å kjøpe ny versonen (304)... helt til jeg fikk med meg at d ikke var mulighet for video ut.. Vurderer derfor andre kameraer.. problemet er bare at jeg hadde lyst på litt kraftig optisk zoom. Siden kameraet mest blir brukt på fest ol hadde jeg ikke tenkt å legge så jævlig mye i kameraet (<4000), FORSLAG TIL GODE KAMERA..?? lurer litt på å fleske til litt nå da å gå opp til finepix S602... Lenke til kommentar
hhmmmm Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=6&g1=5&g...45&l=2&lantall= Olympus Camedia C-300 er nok et bra kamera innenfor 4000. Tror ikke det er mange som leverer så høy optisk zoom som du ønsker i den prisklassen. Det er i hvertfall muligheter for å "filme" med det. Prisen er i overkant av 3500,. og jeg ser at digitalkamera.no anbefaler dette kameraet i 3000-5000 kr klassen... Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 Hva med Olympus C-720 Ultra Zoom? litt dyrere enn planlagt, men noen som har noen erfaringer.. synes det ser ut som det tåler litt lite? Lenke til kommentar
KristianS Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Siden du har vurdert FinePix 2800 med 2.1MP, vil eg anbefale kameraet eg har,- Oly. C-2100UZ. 10x optisk zoom (tilsv. 38-380mm)+ 2.7x digital zoom Bildestabilisering, (gyro) som virker fantastisk, -kan ta bilder med full zoom fra småbåt. -IR lampe sikrer skarpe bilder sjølv i dårlig lys. -3 bilder i sekundet med full oppløsning. -Slipper å vente på at bildet blir lagret før neste bilde kan tas, pga stort buffer minne. -Full automatikk, eller heilt manuelt. -Et kamera som er enkelt i bruk, og likevel har muligheter til eksprimentering. ++++ sjekk følgende link, og les owners opinion. http://www.dpreview.com/reviews/compare_po...thod=sidebyside Eit kjempebra kamera! Du får dei for ca 4000,- brukt, eller 5-6000 nye. Der er eit til salgs på bruktmarkedet ser eg. Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Noen som har noen greie på hvordan det ligger an å bestille fra eks USA..? toll avgifter osv så Fujifilm finepix til 559$ = 4209 kr.. ganske rimelig, men hav koster det før man har det i Norge? Lenke til kommentar
goggi Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Skal bare være å legge på norsk moms så har du totalsummen. ingen toll i følge de på tollvesenet, men på den annen side så har jeg jo kun snakket med en person der så du bør vel ringe en 2-3 stykker til for å være sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå