joda_321 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Jeg leter etter et bilde der en jente tar bilde av sitt eget speilbilde. I bakgrunnen ser vi en gutt som ingen vet hvordan havnet der. Jeg vet det var en tråd om dette tidligere, men jeg klarer ikke å finne den. Kunne noen hjelpe meg? edit: endret topic Endret 5. november 2005 av joda_321 Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Aldri sett bildet, men det virka scary... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvis du vet kan beskrive litt nermere hvor du tror du fant det, tid/dato sånn ca. osv. så kanskje noen klarer å være så heldige å finne det. Jeg ble litt nyskjerrig nå, men søkene gav ikke noen gode svar. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Så teit. Har sett mms-melding av det... Så sinnsykt at folk faktisk går på det, og at jenta havna på galehjem. Typisk "Bonzai kitten" osv. Ikke noe unormalt med bildet, gutten er sikkert lillebroren... Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 FAnt det selv. http://img437.imageshack.us/my.php?image=b...081429358wi.jpg Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hehe..historien jeg hørte var jenta som var alene hjemme, og hun sms'a med kjæresten som var på ferie. Kjæresten ville ha et bilde av henne så hun tok et og sendte det. Kjæresten svart med noe sånt som "Fint bilde Men hvem er gutten i bakgrunnen?" Jenta sa hun ikke visste om noen gutt i huset, hun var jo alene hjemme. Og gutten kunne bare sees i speilbildet. Så var det det at hun var lagt inn på mental sykehus. Spoooky Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 I Norge, eller utlandet? Tør ikke se bildet så seint på kveld, har lett for å få mareritt. *Føle seg flau* Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) I Norge etter hva jeg har hørt. BTW: foreldrene til jenta var i Hellas. Endret 6. november 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg fikk høre at hu var fra Trondheim (der jeg hørte dette) og ble lagt inn på et sted i Trondheim som heter Haukåsen. Jeg brøt ut i latter når jeg hørte det. Skal vedde på at andre har hørt at det var i deres hjemby også. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 *Legge til i mine innlegg, så jeg kan se på bildet, på dagen.* Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Det jeg har hørt at hun er her i fra vesterålen. En kamerat av meg går i klassen til en av bestevenninnene hennes. Hun viste bildet til han kameraten mn og fortalte historien som er nevn ovenfor.. Litt skummelt i grunn... Endret 6. november 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 OLD!!11111 med det mener jeg at det er en tråd på forumet med det bildet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg fikk høre at hu var fra Trondheim (der jeg hørte dette) og ble lagt inn på et sted i Trondheim som heter Haukåsen. Jeg brøt ut i latter når jeg hørte det. Skal vedde på at andre har hørt at det var i deres hjemby også. 5111186[/snapback] Second! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Lars, du som har vært bortpå henne nå? Huff. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Søker dere litt vil dere finne en utfyllende tråd om dette bildet her på forumet. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 GG hu er sikkert 12 år Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Likna vilt på en i paralellklassen! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg fikk høre at hu var fra Trondheim (der jeg hørte dette) og ble lagt inn på et sted i Trondheim som heter Haukåsen. Jeg brøt ut i latter når jeg hørte det. Skal vedde på at andre har hørt at det var i deres hjemby også. 5111186[/snapback] haukåsen ja... haha... dee som er der ser vel både det ene og det andre de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå