Gjakmarrja Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg poster her for folka som vet om disser programmene er HER... Jeg fant en tutorial og leiter etter noen programmer: SoftIce nyste versjon Minnesøkningsprogram som f.eks Cheatfinder,WinHack v2.0 eller TSearch W32dasm Ida Pro Regmon MASM debugger (w32dasm/ollydbg/etc.) RSAtool2v17 Hex Editor HAC DLP Solver LordPE Evig takk til folk som skulle vite noe om disse programmene? Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hmm ... hva med å kutte ut alt det unødvendige tullet der og lære seg et språk i stedet? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 hmm ... hva med å kutte ut alt det unødvendige tullet der og lære seg et språk i stedet? 5110942[/snapback] LOL jeg vil lære meg den slags ting og arg.. det er tøft Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) hmm ... hva med å kutte ut alt det unødvendige tullet der og lære seg et språk i stedet? 5110942[/snapback] LOL jeg vil lære meg den slags ting og arg.. det er tøft 5110970[/snapback] jåledukke ... haha :!: nei, okei ..... .. testet å google? mange av disse kommer opp mellom 1. og 5. treff liksom Endret 6. november 2005 av dayslepr Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hihi, ser ut som toolbox'en til en standard cracker Og jeg tipper jeg vet hvilken type tutorials du har lest på og da Lykke til med å lese assembly, gutt. You'll need it Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Takk for det kommer eg til å trenge :!: Lenke til kommentar
saivert Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 En aspirerende cracker her eller? Nei fy. Sånn kan du ikke holde på med. Men følg rådet med å lære deg assembler. Kansje du blir den neste til å lage en no-cd crack til et nytt spill. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Vedder vitale deler av kroppen min på at jeg har lest gjennom samme tutors som før som du nå har kommet deg gjennom. (+ noen til ). Sier som alle her, lær deg f.eks. c++ skikkelig, eller gå over på assemblybøkene. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Det er ikke vanskelig, språket ihvertfall, det som er komplisert er å klare å følgme med på hav koden din faktisk gjør hadde ikke jeg kommentert, hadde ikke en gang jeg visst hva den hadde gjort. ;void Normalize(normal *vec); Normalize PROC ;length = sqrt((nx*nx)+(ny*ny)+(nz*nz)); ;nx=nx/length; ;ny=ny/length; ;nz=nz/length; pop eax lea ebx, TempNormal ;length = sqrt((nx*nx)+(ny*ny)+(nz*nz)); fld DWORD PTR [eax] fmul DWORD PTR [eax] fld DWORD PTR [eax + 1 * 4] fmul DWORD PTR [eax + 1 * 4] faddp fld DWORD PTR [eax + 2 * 4] fmul DWORD PTR [eax + 2 * 4] faddp fsqrt fstp DWORD PTR [ebx] ;nx=nx/length; fld DWORD PTR [eax] fmul DWORD PTR [ebx] fstp DWORD PTR [eax] ;ny=ny/length; fld DWORD PTR [eax + 1 * 4] fmul DWORD PTR [ebx] fstp DWORD PTR [eax + 1 * 4] ;nz=nz/length; fld DWORD PTR [eax + 2 * 4] fmul DWORD PTR [ebx] fstp DWORD PTR [eax + 2 * 4] Normalize ENDP Språket er jo enkelt, men det finnes 200+ instruksjoner å holde styr på, ikke lett uten Intel Instruction Set Referance. Det som er kjekt med assembly, er at du kan skrive knøttsmå, møkkakjappe programmer, eller kodesnutter som f.eks. den jeg har skrevet over, for å få fart i ditt C/C++/D program. Endret 17. november 2005 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå