Gå til innhold

hvilken 24x plextor er best?

magfa

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg en ny brenner nå..å den må kunne ta "alt".

har skjønt det sånn at det faktisk er forskjelige utgaver av plex'en ute..omså, hvem skal man velge?

tanken er å sleppe feilbrenninger, altså trenger den som takler sperrer best.

mag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke plextor er best? selvfølgelig er den "nyeste" modellen somregel best.. Min SCSI 12x brenner har aldri hatt en eneste feilbrenning. Men med en 24x så går det så fort at man ikke trenger SCSI.

Jeg har i alle fall bare hatt gode erfaringer med min Plextor, og jeg mener de kommer ut best på de fleste tester.

Så gå for en plextor 24x, det holder i massevis...

Lenke til kommentar

Det er noe du bør være opmerksom på og det er at de nyeste brennerene fra plextor kommer med noe som heter Powerec innebygget. Det gjør at den setter ned brenne hastigheten på plater som ikke er sertifisert får så høy hastighet som brenneren støtter. Dinside gjorde en test og sammenlignet med nyeste brenner fra Richo og den brukte 2-4min raskere tid på noen CD-R merker.

Så vis du skal brenne mye gamle billige CD-R så bør du ta en titt på Richo sin brenner.

Når det gjelder sperrer på CD`er så kan du kopiere de fleste original CD`er med kopi beskyttelse ved å bruke CloneCD programmet.

Noen CD`er med "Laser Lock" trengs å kopieres til harddisk først og "patches" før de brennes til CD-R.

Vet ikke om det var akkurat dette du lurte på??

Lenke til kommentar

Kjører en Plexwriter 24/10/40A sammen med Nero 5.5,

CloneCD og BlindSuite. Opplever skjelden at den setter ned farten (eller ikke klarer å kopiere CD'er).

Har gode erfaringer med rimax cd'er som er 1-16x,

disse kjøres bestandig nmed 24x.

Yoda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...