magfa Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 skal kjøpe meg en ny brenner nå..å den må kunne ta "alt". har skjønt det sånn at det faktisk er forskjelige utgaver av plex'en ute..omså, hvem skal man velge? tanken er å sleppe feilbrenninger, altså trenger den som takler sperrer best. mag Lenke til kommentar
viranth Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Hvilke plextor er best? selvfølgelig er den "nyeste" modellen somregel best.. Min SCSI 12x brenner har aldri hatt en eneste feilbrenning. Men med en 24x så går det så fort at man ikke trenger SCSI. Jeg har i alle fall bare hatt gode erfaringer med min Plextor, og jeg mener de kommer ut best på de fleste tester. Så gå for en plextor 24x, det holder i massevis... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 takk, men les emne... Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Tenker du på bulk og retail modellen til Plextor? Bulk er kun brenner + ledning. Retail får du vel med noen CD'er og mulig et brenneprogram. Tror det er slik om et var det du mente? Skal ha en slik brenner jeg også. Får se hva andre svarer her. Lenke til kommentar
s_18 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Med retail får du med ATA-kabel, lyd-kabel, Nero 5.5, 1 stk. CD-R og 1 stk. CD-RW. (Disse skal være av god kvalitet). Og, selvfølgelig fulgte brenneren med :smile: Lenke til kommentar
yositosi Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Det er noe du bør være opmerksom på og det er at de nyeste brennerene fra plextor kommer med noe som heter Powerec innebygget. Det gjør at den setter ned brenne hastigheten på plater som ikke er sertifisert får så høy hastighet som brenneren støtter. Dinside gjorde en test og sammenlignet med nyeste brenner fra Richo og den brukte 2-4min raskere tid på noen CD-R merker. Så vis du skal brenne mye gamle billige CD-R så bør du ta en titt på Richo sin brenner. Når det gjelder sperrer på CD`er så kan du kopiere de fleste original CD`er med kopi beskyttelse ved å bruke CloneCD programmet. Noen CD`er med "Laser Lock" trengs å kopieres til harddisk først og "patches" før de brennes til CD-R. Vet ikke om det var akkurat dette du lurte på?? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 takk, tror det er flere firmwear til 24x, det var det jeg lurte på. hørt at siste har prob med noe kopierings beskyttelse. lurer nå på å kjøpe liteon....... Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Kjører en Plexwriter 24/10/40A sammen med Nero 5.5, CloneCD og BlindSuite. Opplever skjelden at den setter ned farten (eller ikke klarer å kopiere CD'er). Har gode erfaringer med rimax cd'er som er 1-16x, disse kjøres bestandig nmed 24x. Yoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå