Wipeout Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har plutselig fått problemer med å åpne bilder fra sider i IE. Det som skjer er at når jeg klikker på thumbnailen, så jeg får opp en melding om jeg vil åpne bildet. Jeg trykker åpne, og da blir bildet åpnet i ACDsee. Har prøvd å fjerne acdsee, og da blir bildet åpnet i IE, men får fortsatt den irriterendes "vil du åpne bildet" meldingen. Før så åpnet IE automatisk et nytt vindu når jeg trykket på thumbnailen. Og til alle Dere Firefox og Opera fans, ja jeg har begge nettleserene installert, men jeg vil gjerne ha dette problemet ordnet i Internet Explorer. Ha en god kveld alle sammen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hva med å gjøre om instillingene i IE da? f. eks tilbake stille alle instillinger i IE og fjerne Cookies og Midlertidige Internetfiler. Dette er en mulig løsning, ellers kan du jo skjekke hvilket program du vil at bilder skal åpne seg i. Dette gjøres under Vis->Verktøy->Mappe Alternativer->Filtyper. Der kan du velge hvilket program bilder skal åpnes i. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå