Chilliwawa Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle legge dette men det ente opp her siden det har mest med kabinett å gjøre. Jeg har et spørsmål angående plass i Lian Li kabinett. Jeg vil sette inni følgende deler: Silverstone Zeus ST65ZF Asus A8N32-SLI Deluxe Asus Extreme N7800 GTX 2HDTV Asus A8N32-SLI Deluxe har ikke kommet ut enda men kommer ut om ikke så lenge men det skal vist ha samme mål som det vanlige Asus A8N-SLI Deluxe. Bredde:30.5 cm | Dybde: 24.5 cm Men så har jeg jo PSU og Skjermkort som også skal inni. Vil det være plass til dette inni et Lian Li PC-60B Plus? Takk på forhånd, Chilli Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det skal ikke være noe problem å få inn det inn i Lian Li PC-60B plus, god plass igjen og foresten; ASUS A8N32-SLI Deluxe Lenke til kommentar
drugis Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 har det kabinettet, har GOD plass å gå på supert kabinett det der Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Samstemmer, helt uproblematisk, veldig gode kabinett. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 gå heller for 65+ Lenke til kommentar
Chilliwawa Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Takker for svar! Nå er det bare å bestille monsteret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå