Gå til innhold

Enkel og funksjonell desktop

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Goophy: Han snakker da om Windows XP her Fluxbox finnes (såvidt jeg vet) ikke for Windows. Nei, det gjør ikke det. Jeg kommer ikke på noe særlig i farta angående Minimal desktop. Eneste jeg kan komme på er å slå av themesen til Standard.

Også kan du jo ta bort alle ikonene på skrevebordet om du vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Goophy: Han snakker da om Windows XP her Fluxbox finnes (såvidt jeg vet) ikke for Windows. Nei, det gjør ikke det. Jeg kommer ikke på noe særlig i farta angående Minimal desktop. Eneste jeg kan komme på er å slå av themesen til Standard.

Også kan du jo ta bort alle ikonene på skrevebordet om du vil.

5110148[/snapback]

Goofy: Posten ligger faktisk under kategorien "Windows"... Men joda, spørsmålet kunne nok vært bedre formulert.

Lenke til kommentar

hæh? Som jeg forstår det så vil han ha en minimal desktop, men likevel funksjonabel. Å da regner jeg med å ta bort ikonene. Og muligens endre stilen også. Dvs. kanskje til standard Windows.

Men Goophy? du kan jo forklare han det du da? Hvordan man gjør det i WINDOWS.

Skjønner ikke hva som var så dumt med det jeg skrev. Du kan med det samme forklare det også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Det var ikke nevt noe om operativsystem mtp. spørsmålet ditt, eneste var at du hadde windowsdesktop postet i windowsforumet.

Jeg kunne tenke meg en mer minmalistisk og mer funksjonell desktop, hva er problemet?

5110182[/snapback]

Så, kjære Goophy, forklår hvordan man kan gjøre desktopen [windows] enda mer minimalistisk, mens man allikevel beholder funksjonaliteten.

Lenke til kommentar
*snip*

5110188[/snapback]

"Goophy: Han snakker da om Windows XP her ..."

Nei.

Edit: Nor_Beret, hurtigtaster er tingen her, fjern alt som er av ikoner og alloker tastekombinasjoner til alle programmer og funksjoner du bruker.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

å Goophy: Er du virkelig så blind at du ikke ser forskjell på katogoriene på forumet? Når han forklart problemet i Windows katogorien så regner jeg med at det ikke er Mac han har problemet nei. Da hadde han faktisk skrevet det i Mac katogorien. Morn i luken.

Vet ikke helt jeg, men de fleste som kjenner Windows både vet og ser at den desktopen han har nå kjører Windows XP. Så jo det er det Os`et det er snakk om ja.

Jeg kan ikke svaret på hvorfor du ikke kan se at det der ikke er Windows XP, men vi andre vet nok at det er XP det er snakk om.

Endret av wil
Lenke til kommentar

'Hallo i luken' heter det.

Men hva er problemet ditt, det var ikke et spørsmål som innbød til hjelp eller OS-spesifiserte tips.

Var et spørsmål om hvorvidt noen kunne tenke seg en mer minimalitisk og funksjonell desktop, det kunne jeg og det skrev jeg.

Freak.

Lenke til kommentar

I din første post skrev du fakstisk Fluxbox, som IKKE har noe med Windows å gjøre at all. I din siste post begynte du å komme med tips om hva han kan gjøre.

PS: det kan både skrives "Hallo" og "Morn" i luken. bare for å ha sagt det.

Lenke til kommentar
Så, kjære Goophy, forklår hvordan man kan gjøre desktopen [windows] enda mer minimalistisk, mens man allikevel beholder funksjonaliteten.

5110194[/snapback]

Et ord, "Litestep", atm hos meg er det kun høyreklikk meny @ desktop som popper opp, men man kan gjøre hva man vil med den :)

Lenke til kommentar

Dette går over stokk og stein!

For det første finnes det allerede flere tråder trådstarter burde benyttet seg av istedet for å lage en egen tråd om ett helt standard desktop.

For det andre er det ikke spesifisert at det er Windows-baserte desktops trådstarter mente, ergo Goophy er i sin fulle rett å anbefale Fluxbox o.l., da mange andre desktoper er enda mer minimalistiske og enda mer funksjonelle.

For det tredje er det flere innlegg som er på kanten til personangrep og krangling.

Alt dette akkumulert medfører en stengt tråd, beklager dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...