Maxila Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) hey jeg lurte på om det var andre som hadde erfaringer med Thermaltake Soprano:http://psdata.no/ps.asp?it=112083&mlevel=010600 håper dere kan si hva som er bra med det og hva som er dårlig. og så lurte jeg på om det var et bra valg. håper på raske svar. Endret 5. november 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 ingen som har noen erfaringer med det? Lenke til kommentar
--OrioN-- Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) jeg lurer på det samme som deg. jeg tenker å kjøpe meg soprano. EDIT: her var det stilt Endret 5. november 2005 av --OrioN-- Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg har et soprano.. Et bra kabinett det.. Men hvis du legger til 300 kr får du Thermaltake Tsunami Fordelene med Tsunami ovenfor Soprano er: -Lettere(Veier 6 kg) -Flyttbar hdd ramme -Gummioppheng på hdd -To fine led i front -Front døra er mer solid Ellers er det ingen store forskjeller.. Gå for Soprano eller Tsunami, hvis du ikke trenger dette plusset som Tsunami anbefalern jeg Soprano på det sterkeste.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 kan man skru fast skjermkort og sånt? i stedet for å feste de me med den plastikk biten eller hva det er Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 men de burde stille forum klokka en time Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 kan man skru fast skjermkort og sånt? i stedet for å feste de me med den plastikk biten eller hva det er 5110805[/snapback] Njaa, det følger med en sånn plast drit.. Men jeg skrudde den ut. Ikke no vits og ha.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) edit:dobbelpost Endret 5. november 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 så det går uten , for har hørt det er vanskelig å feste skjermkort som tar to sloter og er det stort mellomrom mellom cpu vifta og psu? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 vet du eller noen andre her hvilket viftestyring som passer? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 vet du eller noen andre her hvilket viftestyring som passer? 5110833[/snapback] Aerogate Gatewatch Eller Cooler Master Aerogate De viftene som medfølger bråker litt så de må nok også byttes ut, hvis du er opptatt av støy.. Når det gjelder viftestyring passer ikke viftestyringer med store knotter som man vrir rundt... Da vil du ikke få igjen døra. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 er ikke så veldig opptatt av støy, men hadde vært bedre med stillere pc for min pc bråker noe sinnsykt. men takk for svar Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 følger det med en 9 mm vifte og til sidedøren? og jeg spør engang til er det stort mellomrom mellom cpu vifta(cpu) og psu? Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Finnes haugevis med tråder om dette kabinettet allerede, her er bare noen av dem. 1 2 3 Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 takker for svar men siden jeg nå har lagd et innleg kan vel folk svare her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå