Gå til innhold

Nytt tastatur. uten extra knapper!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se på dette: Labtec Standard Keyboard, PS/2 75 kr. Jeg har et selv, og det er det beste jeg har prøvd. Det er meget behagelig, og jeg kan skrive på det i timesvis. (jeg er programmérer)

5114817[/snapback]

Jøss Labtec. Mitt labtec tastatur funka ikke lenger etter ca 4 uker, brukte det helt normalt.. Ikke samme modell men. Skal aldri ha labtec igjen, heller dell..

Nå har jeg Ms digetal media pro..

Edit: Leif

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar

onlinehero: Hvordan er tastene på det tastaturet, de er ikke seige/trege som det er på enkelte tastatur og er det 2-3 knapp sperre på det? Er på jakt etter et slikt enkelt tastatur som det der!

Har dette fete fra før! Begynner å bli litt falmete og endel uapetittelige flekker her og der, dessuten har jeg svart maskin så svart tastatur hadde vært topp!

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
onlinehero: Hvordan er tastene på det tastaturet, de er ikke seige/trege som det er på enkelte tastatur og er det 2-3 knapp sperre på det? Er på jakt etter et slikt enkelt tastatur som det der!

Tastene er veldig behagelige. De er lett å trykke ned og fingrene "sklir" raskt over tastene. Men hva er en 2-3 knapp sperre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...