bokhylle Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hei Jeg skal ha meg et nytt tastatur som skal bruker til gaming. Så det kan ikke ha sånn 2-3 knappers sperre! Det kan godt være brukt. Men det skal ikke ha noen sånne ekstra knapper, sånn som volum osv. Det skal det ikke ha.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Funker dell? :o Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Se på dette: Labtec Standard Keyboard, PS/2 75 kr. Jeg har et selv, og det er det beste jeg har prøvd. Det er meget behagelig, og jeg kan skrive på det i timesvis. (jeg er programmérer) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Ikke noe 2-3 knappers sperre på det? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Se på dette: Labtec Standard Keyboard, PS/2 75 kr. Jeg har et selv, og det er det beste jeg har prøvd. Det er meget behagelig, og jeg kan skrive på det i timesvis. (jeg er programmérer) 5114817[/snapback] Jøss Labtec. Mitt labtec tastatur funka ikke lenger etter ca 4 uker, brukte det helt normalt.. Ikke samme modell men. Skal aldri ha labtec igjen, heller dell.. Nå har jeg Ms digetal media pro.. Edit: Leif Endret 7. november 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ikke undervurder Labtec tastaturene! Har selv et 3 år gammelt Labtec standard keyboard og det funker helt topp enda! Deilig å skrive på er det også, bråker litt, men pytt pytt. Billig var det og! Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg bruker dette og er meget fornøyd. Det er lite, nett og funker til gaming(CS) Anbefales Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) onlinehero: Hvordan er tastene på det tastaturet, de er ikke seige/trege som det er på enkelte tastatur og er det 2-3 knapp sperre på det? Er på jakt etter et slikt enkelt tastatur som det der! Har dette fete fra før! Begynner å bli litt falmete og endel uapetittelige flekker her og der, dessuten har jeg svart maskin så svart tastatur hadde vært topp! Endret 8. november 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 onlinehero: Hvordan er tastene på det tastaturet, de er ikke seige/trege som det er på enkelte tastatur og er det 2-3 knapp sperre på det? Er på jakt etter et slikt enkelt tastatur som det der! Tastene er veldig behagelige. De er lett å trykke ned og fingrene "sklir" raskt over tastene. Men hva er en 2-3 knapp sperre? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) På enkelte tastatur går det ikke an å trykke ned 2 eller 3 taster samtidig.. *edit* Har ikke vært borti det selv, men hører at enkelte Logitech tastatur har det. Endret 8. november 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 På dette kan jeg trykke så masse jeg vil Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Det er bra! Da skal ihvertfall jeg sjekke det ut! *edit* mange skriveleifer nå! På tide å ta kvelln.. Endret 8. november 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jepp. Det var akkurat et slikt tastatur jeg var på jakt etter da jeg fant dette. Et som er uten for mye fiksfakserier og dilldall. Har "prakket" det på åtte kompiser også. Rett og slett bra tastatur til bra pris er min mening Lykke til! Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kjøpte Labtec Ultra-Flat Keyboard for noen dager siden, etter å ha kjøpt og gitt bort både Logitechs Ultra X og det litt eldre Internet-ett eller annet. Endelig har jeg funnet et keyboard som er glimrende både til skriving og spilling. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Har et gammelt keytronic hjemme, men det er ganske stort.. Skal se om jeg finner noen andre. Jeg har funnet ut at det er like greit og finne et gammelt et som jeg får gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå