Gå til innhold

Hvilket fildelings program er "best"?


Nitrius

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilket fildelings(er det ikke P2P det kalles?) program som blir brukt mest idag? hva som er "best"?

Da tenker jeg på et fildelings program som er uten spyware og slikt, et som er til å stole på.

 

 

Edit: Og ja er klar over at det er en sticky tråd her om det.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imesh skal du ikke tenke på en gang. Uannsett hva du gjør. Ikke velg hverken Kazaa eller Imesh. Prøv heller Bearshare eller Limewire isåfall. At Imesh er spyware og virusfritt kan da umulig stemme. Mange av mine venner har fått virus av dette programmet. Har heldigvis ikke prøvd programmet selv.

Lenke til kommentar
Imesh skal du ikke tenke på en gang. Uannsett hva du gjør. Ikke velg hverken Kazaa eller Imesh. Prøv heller Bearshare eller Limewire isåfall. At Imesh er spyware og virusfritt kan da umulig stemme. Mange av mine venner har fått virus av dette programmet. Har heldigvis ikke prøvd programmet selv.

5110158[/snapback]

 

 

Hmm, de har fått virus av selve programmet? sikker på at de ikke bare har lastet ned noe skit via det programmet da (noe man forsåvidt kan gjøre med alle nedlastingsprog)

 

Noen P2P prog har spyware, ingen har virus (om du da ikke definerer spyware som virus). Det at folk får virus etc 'fra' et av de programmene kommer jo av at de laster ned noe med virus og ikke har virusbeskyttlese, eller kompetanse nok til å holde seg virus fri.

 

Så kan man diskutere på hvilke P2P nett det ligger mest virus og slikt da... Som en hovedregel vil de nett som deler hele hardisker etc oftest ha ting med virus i, siden det er mange inkompetente tullinger som ikke burde fått lov til å bruke data i det hele tatt der ute /rant

 

Jeg vil anbefale bittorrent om du ikke er sikker på hva du skal bruke. Med litt kunnskap spiller det egntlig ikke så stor rolle hva du bruker :)

Lenke til kommentar
Bearshare har med seg spyware-shit. Søk etter bearshare lite. Eller... Limewire er nok beste P2P uansett.

5110344[/snapback]

Jeg er uenig.

Jeg har prøvd både Limewire, iMesh, Bearshare, DC++, og Torrents over lengre tid, og det jeg sitter igjen med nå er Torrents til store filer, og Bearshare til småting.

Dette er en fantastisk combo, som funker til absolutt alt.

Lenke til kommentar

Helt enig med Stig Jøran.

Torrent er nok det beste av alt.

På torrent får jeg opptil 800 KiB/s (private trackere) og med et flott utvalg så er det ingenting som slår torrent. ;)

Har brukt DC++ mye de siste årene og hvis du ikke velger torrent, så velg DC++. :)

Endret av Espen54
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...