Baba2 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hei! Jeg har en data som bare henger å slenger. Så jeg har tenkt å bygge den inn i en liten tre kasse, der hvor jeg kan koble den via vga utgangen til en tv. Så jeg kan bruke den som en liten media pc! Samtidig vil jeg at bildet skal komme direkte på tven når jeg skrur på datan. Jeg vil ikke bruker mer enn 200 kr. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Se etter et gammelt skjermkort (PCI kanskje?) på QXL eller bruktmarked som har TV-out. Burde få et helt greit et for 200kr.. Edit: En VGA til SCART/Svideo-konverter koster litt mer enn 200. Så et kort med tvout på er nok best Endret 5. november 2005 av brsseb Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Jaa... interessant. Men jeg vil på en måte være helt uavhengig av en pc skjerm. Så er det noen måte å få datan til å sende signalene til direkte til tv direkte via s-video eller noe lignende?? Endret 5. november 2005 av Baba2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå