Gå til innhold

Tekster til sanger!

MaG-Dr.Dre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som flere nevner lenger opp i tråden, hvorfor ikke bare søke på google, "artistnavn - sangnavn lyric"? Det er vel mye mer lettvint enn å bruke en side hele tiden. :)

EDIT: Men den siden jeg som oftest havner på, og er fin å ha med å gjøre er sing365.com :)

Endret av Espen54
Lenke til kommentar
Som flere nevner lenger opp i tråden, hvorfor ikke bare søke på google, "artistnavn - sangnavn lyric"? Det er vel mye mer lettvint enn å bruke en side hele tiden. :)

EDIT: Men den siden jeg som oftest havner på, og er fin å ha med å gjøre er sing365.com :)

5112021[/snapback]

der tar du feil. hvis du bare har oppe programmet evillyrics så finner den automatisk teksten til den sangen som spilles av....jeg syns det er mye bedre

Lenke til kommentar

Google-søk er som nevnt det absolutt mest effektive. Det er god metode for oppsporing av både låttittel og tekst. Hvis du ikke kjenner artist eller tittel, så hør på låta, merk deg ord i teksten som ikke kan skrives på flere enn èn måte, og søk deretter med Google: ord+ord+ord+ord+lyrics.

Lenke til kommentar
Google-søk er som nevnt det absolutt mest effektive. Det er god metode for oppsporing av både låttittel og tekst. Hvis du ikke kjenner artist eller tittel, så hør på låta, merk deg ord i teksten som ikke kan skrives på flere enn èn måte, og søk deretter med Google: ord+ord+ord+ord+lyrics.

5113399[/snapback]

Leser du eller bare skriver du? Har du prøvd EvilLyrics, eller er du, som jeg tror, totalt uten sammenligningsgrunnlag? For så lenge du har ID2/3-taggen på plass, er EvilLyrics udiskutabelt den absolutt raskeste metoden å få tak i teksten til en sang på. Hva gjelder sanger du ikke kjenner artistnavn og/eller tittel på, har EvilLyrics en fin funksjon som hjelper deg med dette også.

Endret av Dommedagsprofet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...