MaG-Dr.Dre Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 heysann! Noen som vet om en side/program som har tekster til sanger? Har søkt litt selv, mn fant lite.. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 letssingit.com og azlyrics.com letssingit er best etter min mening Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Eller du kan bare søke 'artist - sangtittel' i google. Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Letssingit funket konge! Takker Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Søk på sangnavn og "lyrics" på google. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Programmet EvilLyrics er ikke så verst. Den finner tekster på sangen du spiller av automatisk med støtte for en del forskjellige medieavspillere. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 www.lyricsondemand.com Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Som flere nevner lenger opp i tråden, hvorfor ikke bare søke på google, "artistnavn - sangnavn lyric"? Det er vel mye mer lettvint enn å bruke en side hele tiden. EDIT: Men den siden jeg som oftest havner på, og er fin å ha med å gjøre er sing365.com Endret 6. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Som flere nevner lenger opp i tråden, hvorfor ikke bare søke på google, "artistnavn - sangnavn lyric"? Det er vel mye mer lettvint enn å bruke en side hele tiden. EDIT: Men den siden jeg som oftest havner på, og er fin å ha med å gjøre er sing365.com 5112021[/snapback] der tar du feil. hvis du bare har oppe programmet evillyrics så finner den automatisk teksten til den sangen som spilles av....jeg syns det er mye bedre Lenke til kommentar
danjah Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Google-søk er som nevnt det absolutt mest effektive. Det er god metode for oppsporing av både låttittel og tekst. Hvis du ikke kjenner artist eller tittel, så hør på låta, merk deg ord i teksten som ikke kan skrives på flere enn èn måte, og søk deretter med Google: ord+ord+ord+ord+lyrics. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Google-søk er som nevnt det absolutt mest effektive. Det er god metode for oppsporing av både låttittel og tekst. Hvis du ikke kjenner artist eller tittel, så hør på låta, merk deg ord i teksten som ikke kan skrives på flere enn èn måte, og søk deretter med Google: ord+ord+ord+ord+lyrics. 5113399[/snapback] Leser du eller bare skriver du? Har du prøvd EvilLyrics, eller er du, som jeg tror, totalt uten sammenligningsgrunnlag? For så lenge du har ID2/3-taggen på plass, er EvilLyrics udiskutabelt den absolutt raskeste metoden å få tak i teksten til en sang på. Hva gjelder sanger du ikke kjenner artistnavn og/eller tittel på, har EvilLyrics en fin funksjon som hjelper deg med dette også. Endret 6. november 2005 av Dommedagsprofet Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hvis det er Metal Tekster du leter etter er www.darklyrics.com siden du skal gå til. Den er best på dette området. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvis det er Metal Tekster du leter etter er www.darklyrics.com siden du skal gå til. Den er best på dette området. 5114379[/snapback] Uten tvil! Her finner du litt lyrics og, rock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå