Pluggen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Som topic sier, så trenger jeg hjelp til å finne en motor... Skulle hatt en brukt C20LET som står i f.eks Calibra eller Vectra turbo Noen som vet om en hogger, vrakbiler eller lignende det kan være mulig å få tak i en sånn? Er det lettere/billigere å hente i Sverige eller danmark? Mvh Pluggen Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 OMC-forumet har sikkert god greie på det Koster ikke disse LET-motorene opp mot 25 lapper da? Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du kan prøve www.bruktbildeler.com , om du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Fant en som jeg ringte på, og skulle ringe onsdag når høvdingen var tilbake... Var også med en sånn "gearkassefordeler" til 4WD, men den var defekt, så da lurer jeg på hva som skal til for å få rein bakhjulstrekk på Kadett'en, om det er mulig, og i så fall hva slags akslinger må jeg bruke? Må jo da kjøpe en ny sånn fordeler.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Du må "snu" motoren slik at den står i lengderetningen. Så må du ha girkasse som passer i tunnellen og mellomaksling. 1.6 understell er vel et must hvis du skal godkjenne, men slike understell er visst vanskelig å få tak i, og de som har vet hva det er verdt. Fordelingskassa har du vel ikke mye bruk for, hvis du ikke skal ha 4x4 da Endret 7. november 2005 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Vist jeg skal holde meg til feilhjulstrekken da? Hva må til da? Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 åh, my bad... trodde vi snakket om c-kadetter Ta av fordelingskassa og smekk det nedi! (etter du har rådført deg med opel-eksperter) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Får bare beskjed om at det er umulig jeg, så vil motbevise litt og jeg da vettu... Mulig å få bakhjulstrekk på en E-Kadett? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Da ringte jeg igjen i dag, å fikk beskjed om å ringe igjen i morra... De hadde da plutselig ikke noe turbomaskin, men skulle få en 2.0i 16v billig. Er jo samme motoren, så må da bare få tak i en turbo av noe passe stort slag Noen som vet om noen steder som har brukte, "billige" turboer ? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Bumper denne for å ikke lage en ny tråd da vel Begynner og haste litt med tanke på prosjekt "Kadectra" (som i Kadett og Vectra for de som ikke tok den) og turbogalskapen.. Trenger sårt en 2.0l turbo, og er da inne på tanken på å faktisk kjøpe en hel bil fordi jeg ikke fant en tilsvrende motor siden sist jeg skreiv her :O Enten blir det en skadet Vectra eller Calibra, ett fett så lenge det er 2.0l 16V turbomotor Kan også være en billig bil av samme type som nevnt over, samme hvordan det ser ut, da jeg kun skal ha motor pluss litt småtteri, og dette skal overhales På forhånd, takk for all hjelp hittil og videre Edit: 1700 innlegg og fortsatt ingen advarsel, selv om det sikkert har vært nære på et par ganger Endret 6. januar 2006 av Pluggen Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Som sagt tidligere i denne tråden, skjekk forumet til Opel Motorsport Club, http://www.omc.no Protrim kan sikkert også skaffe til veie en. Spør Earnie @ omc forumet. Endret 6. januar 2006 av AsconaB Lenke til kommentar
soccet Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Prøv de her!! http://www.gedsted-autoophug.dk/ Og et opphuggeri i bergen som heter GLOMDAL eller no.! Kunne ha blitt stilig bil, hadde det vært en Kadett C Endret 20. januar 2006 av soccet Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Blomdal ja... www.opelhugg.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå