Nimda Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg satte vcore i bios fra auto til 1,5xx husker ikke helt nøyaktig, men det var 1,5 og noe volt. Samtidig som jeg økte fsb fra 105-110. Da jeg tok save settings and exit ble skjermen helt svart. jeg prøvde å skru av og på og PCen startet opp. Vifter og lys og alt skrur seg på, men den kommer ikke inn på bios en gang. Harddisk lyset og cd-rom lyset blinker hele tida vet ikke helt om det er meninga, men det så litt rart ut. Senere tok jeg ut batteriet for å resette bios, men til ingen nytte. Her er maskinvaren min: Hovedkort: MSI 645-Ultra-C Prossessor: P4 1,6 GHz Northwood Skjermkort: Asus V8420 Geforce 4 TI4200 Minne: Samsung 256MB DDR 333MHZ PC2700 CL 2,5 Strømforsyning: Chieftec 360W som følger med Dragon Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 ingenting som piper da? Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Kortslutt CMOS kretsen eller så må du ha batteriet uite i nærmere tre timer får å resette CMOS. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 å ta ut batteriet i et par min holder i massevis... på abit-hovedkort går det an å holde inn insert når du booter (funker ikke med trådløst tastatur hehe, prøvd det), les manualen og sjekk! Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 nå gikk det. Denne gangen hadde jeg batteriet ute en stund. Takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå