Hapo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) dette er et kabinett jeg har konstruert, og kanskje skal bygge spørs på hva dere sier det har mange vifter og kan bli dyrt å bygge det består av to små kabinetter som holdes sammen av en radiator (HW labs Black Ice III pro) oversiktsbilde: foran: bak: med mål: Det blir Hovedkort+LCD i det ene og Hardisker, Strømforsyning,cdrom og pumpe i det andre PS: copyright bildene er laget i sketchUp 5 som du finner her OFF topic: jeg tror mange lurer på hvordan man gjør om du dumme inchene om til snille mm og cm enkelt: Window>Model Info>Format>Decimal og gjør om "inches" til mm/cm/m Endret 6. november 2005 av Hapo Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hva skal du bruke de to kbainettene til da? Sys i det ene og det andre fult av disker? Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Bla Bla Bla For det første heter det kanskje og ikke kansje, og for det andre er det allerede gjort med en v8 istedefor en radiator så den copyrighten kan du stappe langt opp i ræva. PS: les "Den stor HøyklasseCasemoddings tråden" om du ikke tror meg Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 For det første heter det kanskje og ikke kansje, og for det andre er det allerede gjort med en v8 istedefor en radiator så den copyrighten kan du stappe langt opp i ræva. Og det var den siste kommentaren din, om du ikke skjerper deg! Fortsetter du slik, så får du bruke penn og papir i stedet, og da via snailmail..... Lenke til kommentar
Damination Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) herregud ! fin tegning eirik ! liker konsepte ! mulig vi kan hjelpe hverandre ut ! thomas k edit: blir vell kanskje i største laget hmm ??' det blir ikke værdens mest stillegående pc med så sabla mange vifter ! men her er det nokk rom får litt seriøs overklokking ! å til deg som var så eplekjekk her ! show me en bedere tegning a... venter... Endret 6. november 2005 av Damination Lenke til kommentar
Hapo Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 HeiHei Thomas likte du tegningen? flere vifter>lavere turtall>mindere støy det spørs om jeg får råd til å byggee da til Abbono Jeg visste ikke at det var brukt en v8 før, men uansett, hva **** har det med en BlackIce pro III radiator og gjøre Jeg skrev copyright fordi jeg har brukt lang tid på å tenke det ut, og har derfor ikke lyst til at noen skal stjele designet mitt jeg la det ut her for å se hva responsen ble og om det kanskje var noen som ville komme med forbedringer, ikke for å få dritt slengt i trynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå