Gå til innhold

Er overklokking feil-kilden?

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort følgende:

AMD Athlon 64 3200+ @ 2240 MHz

Leadtek GeForce 6800 GT @ Ultra (2 stk. i SLi)

RAM kjører på divider.

Problemet oppstår når jeg spiller Fifa 06, et spill jeg skulle ha mer enn godt nok system for å takle. Etter hvert, etter cirka tre kvarter med spilling, kommer det en middels lav pipelyd, og spillet begynner å hakke litt, etter hvert litt mer, men det henger seg aldri helt opp. Hva kan grunnen til dette være? Har ikke oppdaget pipelyden i andre program enn Fifa 06, så skjønner ikke helt hva dette er...

Takker og bukker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en maskin som sliter litt med Fifa. Den begynner å pipe når man ser på filmer fra spillet. Skjønner ikke hva det er, endte med at jeg koblet fra speakeren..

edit: den er ikke overklokket, og har ikke noen fancy kjøleløsninger som kan ødelegge.. Er btw. A64 3400+ s754, 9800Pro, 1GB ram...

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Har selv en maskin som sliter litt med Fifa. Den begynner å pipe når man ser på filmer fra spillet. Skjønner ikke hva det er, endte med at jeg koblet fra speakeren..

edit: den er ikke overklokket, og har ikke noen fancy kjøleløsninger som kan ødelegge.. Er btw. A64 3400+ s754, 9800Pro, 1GB ram...

5109618[/snapback]

Hmm...Det var pussig...jeg har Windows x64...mulig Fifa 06 ikke liker det operativsystemet, men jeg trodde et så nytt program skulle støtte Windows x64 fullt ut... :hmm:

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...