ducmaster Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 er en litt komplisert metode å fjerne IE siden det er integrert i WinXP, pluss at microsoft er vanskelige når det gjelder slik. Men hvis du bruker et program som heter Nlite og brenner ut en iso av xp cden din så kan du modifisere å fjerne IE. ellers finnes det også andre metoder. kan sende deg en pm hvis du er interresert 5129375[/snapback] "Kontrolpanel -> legg til/fjern programmer" funker da greit. 5135619[/snapback] Det fjerner ikke IE, det bare skjuler ikonet kan man si. Ingen vits i å fjerne det, bare ikke bruk det hvis det er så viktig. Vestlivegen, er du redd for virus på den nye maskinen før du får virusprogram, så brenn programmet på en CD med pc'en du har fra før + diverse andre greier, og du er helt sikker. Jeg lastet ned masse annet før virusprogrammet nå som jeg nettop fikk ny pc: 6 virus og 42 trojanske hester Gratulere med en råfet pc 5135692[/snapback] Finner i hvert fall ingen tegn til IE etter jeg har avinstallert det. Da er det vel bare fucka hos deg ^^ 5137077[/snapback] Tror ikke det er hans data som er fucka, tror bare egentlig du er litt uviten her. du fjerner IKKE noe av Microsoft's software som er integrert inn in windows SÅ enkelt du. ta et søk etter explorer på dataen din hva jeg mener, selve operasjonen av å fjerne IE er svært vanskelig, skal du i det hele tatt fjerne det må det en stor operasjon til. men finnes programmer som kan fjerne IE http://www.litepc.com/ieradicator.html http://farm.tucows.com/blog/_archives/2004/7/29/114593.html Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Men bare en liten ting angående virusprogram. Jeg er jo adsl kunde så jeg har jo allerede benyttet min kvote på gratis nedlastning av norton antivirus. En kamerat av meg har et virusprogram som heter nob31. Har du noen kunnskaper om det programmet. isåfall er det et pålitelig virusprogram? 5120298[/snapback] Det var det jeg har sagt til deg hele tiden.. Nod32 er best Men vil du høre på meg? Neida, du var fast bestemt på at Norton hadde det beste Men nå som du har spørt en god del andre her, forstår du at du kan stole på meg?? (Kjenner fyren godt hvis noen lurer ) Men for å være litt mer alvorlig.. Du kommer til å få en råbra pc med oppsettet ducmaster satt opp til deg *misunnelig* Men jeg slenger inn ett spørsmål her jeg også.. Har aldri hørt om Patrion (ram) før? Er det et merke å satse på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå