KidKox Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Jeg skal kjøpe meg ny Pc og lurer på hvilket grafikkort jeg bør kjøpe, radeon 8500 eller GeForce TI 400? Hvilken CPU er best av AMD XP1600 1,4GHz og Pentium 4 1,5 GHz? Er det trygt å kjøpe utstyret på komplett.no? kallle 13år Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Velg Radeon og Athlon XP(Banker P4) Kan anbefale Asus-A7v266-E hovedkort til Prossesoren. Koster ca 2000 Dah!. Jeg synes komblett er greie og ha med å gjøre jeg, mange sier det motsatte men jeg har aldri hat problemer med de. Har kjøpt for ca 50 000 kr hos dem de siste 3 månedene Lenke til kommentar
Templar Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Radeon har vert valgt fremover GeForce3 brikken i verdens mest avanserte simulatorer. De ble bestemt etter vurdering pa begge brikkene, husker ikke navnet pa firman. Men de sa at Radeon var mer avansert og kraftigere men jeg tror at forskjelen til en vanlig bruker er ikke sa stor. Hvis du har stor skjerm ga for Radeon fordi vel fleste GeForce3 har DRITT 2d, uten LeadTek som spesialiserer seg i extra god 2d. Hilsen, Simon Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Den beste grunnen til ikke å velge Radeon er at driverteamet til ATI sannsynligvis er mer på fylla enn på jobb. Håper og tror at det en gang vil bedre seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Hadde et ATI Rage Fury *grøss* for lenge siden, og driverne var elendige... Grafikkfeil og svært varierende og lav ytelse... Etter det jeg har lest i det siste har det ikke forbedret seg stort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå