Gå til innhold

Naturbilder fra i dag

Zoria

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det du skriver er representativt for den tonen du mener er man bør ha i et forum som dette, så vil jeg på det sterkeste støtte deg i at du bør finne deg et annet forum.

Det finnes mange gode måter og oppfordre til mer kommentarer hvis det er det man ønsker. Ditt innlegg er ikke en av dem.

Kanskje hvis du er mer spesifikk i hva du ønsker kritikk på så er det også lettere å gi tilbakemeldinger.

ChristopherH

Lenke til kommentar

Ok, 2 ting først;

1. Legg ut bare ett bilde, det er mange færre som vil kommentere når du legger ut masse bilder på en gang enn hvis du har kun ett.

2. Ønsker du mer kritikk, så meld deg inn på f.eks. foto.no eller photosight.org!

Og syting kommer du ingen vei med her i livet ;)

Bildene ja... hmmm, det av stubben var ikke så verst. :)

Lenke til kommentar
Hvis det du skriver er representativt for den tonen du mener er man bør ha i et forum som dette, så vil jeg på det sterkeste støtte deg i at du bør finne deg et annet forum.

Det finnes mange gode måter og oppfordre til mer kommentarer hvis det er det man ønsker. Ditt innlegg er ikke en av dem.

Kanskje hvis du er mer spesifikk i hva du ønsker kritikk på så er det også lettere å gi tilbakemeldinger.

ChristopherH

5115679[/snapback]

Mener ikke at man bør ha en dårlig tone på et forum nei,og det mente jeg heller ikke å gjøre her.

Ble vel litt skuffa når jeg så det var så mange som hadde sett på bildene men ikke hadde skrevet noe.Har vel at det har noe med folkeskikk å gjøre,det å være høflig,synes jeg.Nå vet jeg ikke hvor vanlig det er å vente på kommentarer på dette forumet.

Takker for kommentarer som jeg har fått da hvertfall :)

Lenke til kommentar
Mener ikke at man bør ha en dårlig tone på et forum nei,og det mente jeg heller ikke å gjøre her.

Ble vel litt skuffa når jeg så det var så mange som hadde sett på bildene men ikke hadde skrevet noe.Har vel at det har noe med folkeskikk å gjøre,det å være høflig,synes jeg.Nå vet jeg ikke hvor vanlig det er å vente på kommentarer på dette forumet.

Takker for kommentarer som jeg har fått da hvertfall :)

5121045[/snapback]

Det er mange som bare ser på bilder her uten å legge in kommentar. Noen mener de ikke kan noe særlig (som meg), mens andre ikke gidder å legge inn innlegg for hvert bilde de ser på (som meg det å, men skal forbedre meg ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...