t0bbi Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Her kjøpt en bærbarpc med GeForce Go 6200 skjermkort, driveren som er installert fra produsent av pc (acer) er versjon forceware 72.50. Dette er også den siste driveren om ligger på acers support sider. Prøvde å installere siste nvidia driver (versjon 81.85), men fikk bekjed om at denne driven ikke fant støttet maskinvare på min pc, betyr dette at jeg ikke får oppgradert driveren til dette skjermkortet, eller har jeg lastet ned feil driver? Noen som har noen tips her? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Driverene til nvidia skulle vel absolutt virket. Hvorfor vil du oppgradere driveren? Virker ikke kortet slik det skal? Lenke til kommentar
t0bbi Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Så langt virker kortet fint , men det lønner seg vel å ha siste versjon av driveren der nvidia som regel fiker bugs i spill og lignende. Vil jo helst at alt skal være optimalt Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Driveren du fant på nvidia sine sider er for skjermkort til stasjonære pcér. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Her er noen nyere iallefall. http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1115 Det finnes 81.85 drivere til GeForce Go , men de støtter kun GeForce Go 7800GTX. Endret 5. november 2005 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå