MrLee Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Er det noen som har prøvd å bruke svart sprittusj på CD/DVD spiller for å få svart finish på fronten? Vil ha svart, men 400kr for ett fargeskifte når den jeg har funker fint for mitt bruk er litt mye penger. så tenkte jeg (eller rettere, en mer praktisk anlagt kompis) "hey, hva med å bare farge den svart med tusj?". Er det noen som har erfaring med dette? blir det bra? ræva? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Er det noen som har prøvd å bruke svart sprittusj på CD/DVD spiller for å få svart finish på fronten? Vil ha svart, men 400kr for ett fargeskifte når den jeg har funker fint for mitt bruk er litt mye penger. så tenkte jeg (eller rettere, en mer praktisk anlagt kompis) "hey, hva med å bare farge den svart med tusj?". Er det noen som har erfaring med dette? blir det bra? ræva? 5109116[/snapback] mine erfaringer av å farge ting med sprittusj sier at du ikke bør prøve det. det blir ikke en jevn farge, men mer streker med fargeskille som er synlige. nå har jeg riktignok aldri farget en CD/DVD spiller da men... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 jaja, jeg prøver jeg. er ikke sååå opptatt av finish, bare den hvite DVD brenneren ikke skjærer helt med svart kabinettet jeg skal ha... : poste bilder av resultat hvis jeg får låne kamera av en kompis Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 "sprittusj + DVD brenner = STYGG DVD brenner!" ta heller av fronten på spillern og lakk den. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) bah, det er for avansert. synes den ble okay jeg skal stå langt under bordet uansett...skal bare ikke lyse hvitt når alt annet er svart lissom... edit: skal prøve å få til bilde Endret 5. november 2005 av MrLee Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Lakk den! tar 10min max!+ tørektid da:p Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Lakk den! tar 10min max!+ tørektid da:p 5109772[/snapback] Ja! Svart lakk kan da ikke være så vanskelig å få lånt en liten sprut ifra. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Ja, du kan se litt fargeforskjeller og sånn hvis du sitter med tryne langt oppi brenneren. Men jeg sitter som regel ved pulten og strekker meg ned til brenneren jeg.. og da trenger den bare å ikke være hvit... Hele kabinettet står jo gjemt vekk under bordet uansett Fronten på brenneren er meget ru, kornete, noe som kommer GODT frem på dette bildet... er usikker på hvordan jeg skal få bedre bilde, sitter på en midlertidig PC uten skit installert :/ synes det ble "bra nok" jeg...så kan jeg evt. lakkere senere hvis jeg skulle bli misfornøyd elns. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det ble egentlig ikke så værst. Eneste var at "gropene" ikke var sorte Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Det kan fort fikses, jeg har tusja mye innimellom tray og slikt, men kommer ikke helt til med denne pennen. Eller rettere. jeg tok ikke av frontdekselet når jeg gjorde det...blir sikkert bedre når/hvis jeg gjør det.. Den lange gropen nederst er faktisk perforering, så der er det lite å gjøre dessverre...Men nå er alt det hvite du ser på bildet rundt selve tray og knappen svart Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Den ble ganske OK den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå