Grizzkhit Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Noen som vet om det finnes en norsk battlefield 1942 clan enda? Eller om noen som skal lage en? Jeg kunne godt tenkt meg å bli med i en. Lenke til kommentar
propel Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 me 2. Er det noen alders grense for å vere med i 1 spellklan???...er litt gammal så... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 16:39, propel skrev:Er det noen alders grense for å vere med i 1 spellklan???...er litt gammal så... Hmmm...normalt har ikke klaner noen aldersgrense...det er isåfall for dumt hvis de har! Det eldste medlemmet i klanen vår er 53 år og fra Florida...og han er en snikskytter av klasse! (dette er en Rogue Spear/Ghost Recon klan) Så...hvor gammel er du da? (siden du mener du er så gammel... :wink: ) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Når vi først snakker om det... Er det noen her som vet om noen bra norske servere? Jeg orker simpelthen ikke å spille på de serverne som jeg finner ved vanlig søk, det er **** meg umulig å spille på de...når jeg har mellom 40 og 60 i ping virker det som om jeg har 500.... Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 propel kan du ikke gjøre bilde ditt litt mindre, det fu**er opp forumet :smile: Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 ja da kunne tenkt meg og joine en NORSK bf1942 klan si fra vis en av dere lager en da. Alder og alder jeg er jo bare 12 :razz: Lenke til kommentar
propel Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 ........----------------........... Lenke til kommentar
eught Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 vel klanen som jeg er i heter TNA (The Norwegian Artillery). Foreløpig er vi fortsatt en Codename Eagle klan, men når fullversjonen kommer ut skal vi begynne i BF også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå