Andre88no Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hei jeg har en kort video på 2-3sekunder som jeg har lyst å lage om til avatar Går det ann? Har sett sånne bevegelige avatare selv og har lyst på en Noen som har en guide eller noe til hvordan jeg kan gjøre videoklippet om til avatar? som jeg kan brule på forum Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ikke glem at det ikke er lov til å ha avatarer som beveger seg på dette forumet da.=) Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) hehe jada men forumet til guildet mitt må være 200 x 200pixels og 29kb eller mindre foresten Endret 5. november 2005 av Andre88no Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Hei... bruk Adobe Imageready hvis du har det.. hvis du har det. finner du tuts om hvordan du legger film clip i andre bilder på http://pixel2life.com.... Endret 5. november 2005 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Hei... bruk Adobe Imageready hvis du har det.. hvis du har det. finner du tuts om hvordan du legger film clip i andre bilder på http://pixel2life.com.... 5109154[/snapback] hei nei har ikke det programmet Er det gratis? greide ikke å finne noen steder der jeg kunne laste det ned. Er det noen andre gratis programmer som kan gjøre samme jobben? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 ImageReady er nok ikke gratis nei. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 du får image ready med photoshop pakken, den er desverre ikke gratis .. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Vil tro Flash egner seg MYE bedre til det enn imageready.. Og flash kan du laste ned gratis på macromedia.com Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 adobe premier kan du lagre filmsnutter direkte til gif. veldig enkelt. men programmet er ikke gratis da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå