GoldlaXiE Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har fått et tilbud om å kjøpe brukte pc deler nå, og lurer på om det er en grei pris. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309452&cks=PRL (hva er spesielt med dette kortet, siden det er så dyrt? ) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308955&cks=SPK http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310704&cks=PRL Det er brukt i 3-4mnd og det selges for 4500,- Dette bør da være en bra pris? Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 ja det er en kjempegod pris. hovedkortet er helt vanlig "garden variety" SLI kort. men abit liker å melke "fatal1ty" konseptet hehe. du skal visstnok bli verdens beste gamer om du kjøper "fatal1ty" ting Lenke til kommentar
TAS Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 4500,- er en god pris.Har du planer på å oppgradere ville jeg ha gjort det nå. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 4500,- er en god pris.Har du planer på å oppgradere ville jeg ha gjort det nå. 5109014[/snapback] Ja, jeg var allerede klar til å kjøpe nytt utstyr, da med et billigere hovedkort og 7800GT for cirka 7000,- Datadeler blir vell ikke dårligere etter at det er brukt en stund? Med tanke på ytelse. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hadde handla på flekken, før fyrn rekker å ombestemme seg Lenke til kommentar
underground Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Som mange over sier. Ikke noe å tenke på engang, har du penga så kjøp. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hvis du ikke kommer til og kjøpe det. PM meg med mail og tlf.nr til han fyren du skal kjøpe det av, så kommer jeg til og kjøpe det:D Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 :!: Takk for hjelpa, sendte en melding kjapt til han nå Han har jo hele helga på å rekke å ombestemme seg Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Forresten veldig bra pris.... bare skjermkortet koster pen prisen dær Hvilke minnebrikker skal brukes lag med dette? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hadde ikke du kjøpt det, skulle jaggu jeg gjort det! Som maaaange andre har sagt: Slå til! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Forresten veldig bra pris.... bare skjermkortet koster pen prisen dær Hvilke minnebrikker skal brukes lag med dette? 5109168[/snapback] Skal bruke noen billige Corsair Value brikker Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Ja, da var PC'n i hus, og hva skal jeg si? Viss du tror det er for godt til å være sant, så er det ofte det. Specs: Abit Fatal1ty, AMD A64 4000+, XFX Geforce 7800GTX, Q-TEC 450w, Corsair Value 2x512, Maxtor 160GB S-ATA. Problemene: Det største problemet var vell egentlig at PC'n bare starter i 0.5 sec, før den skrur seg av igjen. Dette skjer ofte, men av og til starter den. Først fikk jeg bilde, der stod det at maskina fant HK,CPU,Skjermkort,HDD osv. Alt var tilsynelatende OK. Så måtte jeg trykke F1 av en eller annen grunn, og kom videre - til en blåskjerm. Så skulle jeg formatere maskina tenkte jeg, men nå får jeg ikke bilde på skjermen over hodet. No signal står det på skjermen. Vifta går på skjermkortet, og det blir litt varmt. (Det lever). Jeg er veldig fortvilet atm, og vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre Noen tips? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ikke rart at du har problemer. LOL. du bruker en av verdens værste og mest ustabile PSUer. Bytt ut den PSU Q-TEC 450w med en skikkelig. Som med en MIST 500W Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hadde en mistanke om at det kanskje var PSU'en.. men den kan da ikke være årsaken til at jeg nå ikke får bilde en gang? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 "Hadde en mistanke om at det kanskje var PSU'en.. men den kan da ikke være årsaken til at jeg nå ikke får bilde en gang?" Jo absolutt. Den PSUen klarer rett og slett ikke å tilføre nok strøm til at du får pcen til å gå en gang. men uansett om du fikk maskinen til å gå med den PSUen så ville maskinen vært veldig ustabil og ville mest sannsynlig krasjet når du kjører i gang et spill.Så jeg vil anbefale deg på det sterkeste å få deg en PSU som jeg f.eks anbefalte deg. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 "Hadde en mistanke om at det kanskje var PSU'en.. men den kan da ikke være årsaken til at jeg nå ikke får bilde en gang?" Jo absolutt. Den PSUen klarer rett og slett ikke å tilføre nok strøm til at du får pcen til å gå en gang. men uansett om du fikk maskinen til å gå med den PSUen så ville maskinen vært veldig ustabil og ville mest sannsynlig krasjet når du kjører i gang et spill.Så jeg vil anbefale deg på det sterkeste å få deg en PSU som jeg f.eks anbefalte deg. 5130198[/snapback] Den kosta jo 900,- Finnes ikke noen billigere alternativ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 "Hadde en mistanke om at det kanskje var PSU'en.. men den kan da ikke være årsaken til at jeg nå ikke får bilde en gang?" Jo absolutt. Den PSUen klarer rett og slett ikke å tilføre nok strøm til at du får pcen til å gå en gang. men uansett om du fikk maskinen til å gå med den PSUen så ville maskinen vært veldig ustabil og ville mest sannsynlig krasjet når du kjører i gang et spill.Så jeg vil anbefale deg på det sterkeste å få deg en PSU som jeg f.eks anbefalte deg. 5130198[/snapback] Den kosta jo 900,- Finnes ikke noen billigere alternativ? 5130276[/snapback] 900? Billigste sjappe i prisguiden selger den for 267 kr. AtW Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hmm.. det var denne du tenkte på? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...0BHE12&toc=5037 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hmm.. det var denne du tenkte på? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...0BHE12&toc=5037 5130316[/snapback] Ok, trodde du snakket om qtecen. Du trenger ikke enormt mye effekt i PSUen, 400 watt burde holde. Men da må du forsikre deg om at du kjøper et kvalitetsmerke. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå