asad Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Skal kjøpe meg en ny mp3 spiller. Da lurer jeg på om det er noen kroner å hente fra min gamle ipod. Det er en 3. generasjon-ipod.Med alt av utstyr som fulgte med , uteneom øretelefonene. Grunnen til at jeg kjøper ny er at jeg ikke får kobla ipoden til pc`en lenger. Har ikke prøvd på andre pc`er enn min, men er så møkkalei av ræva apple support så jeg orker ikke driver mer med det. Den er velbrukt, ripete, og har vel c 8gb med mp3 på. skal jeg prøve å selge den for noen hundrelapper eller? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Test den på en annen pc først, hvis det funker hadde jeg lagt den ut på finn.no Men ikke forvent noe. Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 lader den? kan den brukes? spiller den av musikk? send den til meg, så kan jeg love deg at jeg skal gjøre alt jeg kan for å få den til å virke igjen:) Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 jada. den funker den.Alt funker utenom å overføre til pc. på min maskin, har ikke prøvd andre. Har kjøpt en iAudio nå.ble lei av dette tullet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Demonter den/knus den. Og legg ut masse bilder Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Monter den i bilen. Smell på en iTrip og cruise til gamle låter. (ettersom du ikke får lagt inn nye ) Ey, 1.4k poster. Endret 12. november 2005 av Lord^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Nå? Trådstarter, hva ble det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå