holos84 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Hei! Jeg har en bærbar pc, Elitegroup G556E, fra Multicom. Vifta støyer og går i tid og u-tid selv ved "lett" bruk som f.eks nå når jeg skriver dette innlegget. "PC Wizard" sier at cpu temperatur er 46 grader, men likevel bruser vifta opp! Er dette normalt? Hva kan jeg gjøre? Jeg tar i mot alle hjelpsomme tips med stor takk! Endret 5. november 2005 av holos84 Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Er vel kommet en versjon som er "lyddempet av disse. Er det den du har? Hvor gammel er den? Lenke til kommentar
holos84 Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 kjøpte min pc i begynnelsen av august. har ikke hørt om noe "lyddempet" versjon. maskina går helt stille uten en eneste lyd bortsett fra når vifta starter. mulig det bare er jeg som er kresen og at det skal være slik...va vet vel jeg? Lenke til kommentar
Ornamental Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det skal visstnok være en BIOS-oppgradering som hjelper mot dette. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Eller kjøpe en slik. Men Bios oppdatering høres jo også digg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå