834HF42F242 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvorfor skjer av og til dette? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Innlegget ditt har sikkert blitt flyttet til papirkurven. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Nei, ingen av mine innlegg i den tråden er slettet. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Tråden er blitt flyttet til ett annet emne eller noe sånnt.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Eit av innlegga dine har blitt sletta. Problem løyst. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 som ttt seier, eit innlegg har blitt sletta. Og innlegget gjekk på ein ot-kommentar Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Ja, nå ser jeg det. Jeg kommenterte at en person kom med et veldig usaklig innlegg, og det ble sensurert. Btw: Hva er vitsen med at det kommer opp på den måten i egolisten? Er det en feil, eller har det en funksjonalitet? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ser det samme har skjedd med meg her... Jeg vet ikke hvem som slettet det, så får ikke tatt det opp med den aktuelle moderatoren. Er det vanlig praksis å slette innlegg uten å informere bruker om det? Så vidt jeg kan se har jeg også fått en form for advarsel, siden det er kommet 3 prikker i "advarselsbarometeret" (men står likevel 0%). Så vidt jeg kan skjønne har innlegget blitt slettet pga en spøk moderatoren ikke skjønte. Hvis det var noe annet, som f.eks. off-topic, eller "upassende språkbruk" ville det jo vært en selvfølge at innlegget en person over skrev også ble slettet, noe som ikke var tilfelle. Hadde vært fint om den aktuelle moderatoren kunne tatt kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg