South_Bridge Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 absolutt! er litt mer komfy med Gnome enn console =) Lenke til kommentar
smh Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kva var det du gjorde då, kjekt å fått litt tilbakemelding på det Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 sudo apt-get install xorg-driver-fglrx fiksa det... men kan ikke kjøre høyere oppløsning en 1024x7XX et eller annet... hadde vært kjekt med widescreen på laptoppen Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Du kan nok få widescreen også, du må bare kose litt med xorg.conf først. Kanskje denne kan hjelpe deg litt(laget av objorkum her på forumet) http://www.objorkum.com/scripts/fglrxconfig/. EDIT: Ser at det var kommet et eget valg for Ubuntu, så da kan du sikket bruke filen som den er!! Så glem dette: (Kombiner den med den du har fra før, da du sikkert har andre font-pather og musinstillinger!) Endret 9. november 2005 av LessThanJake Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Nok en gang leverer dere! Utrolig deilig å sitte med en oppløsning som skjermen er optimalisert for! i mitt tilfelle er det 1280x800 så nå har jeg ikke flere problemer fått digitalkameraet også til å funke... dog så løste dette problemet seg da jeg satte hardwaren i USBen da trodde bare det skulle bli et problem, haha. big thx til forumet! Endret 10. november 2005 av South_Bridge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå