Mato Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 slette denne trådne , ja vell ta bacup av hele greie nå uasett , når jeg var 17 så hadde ikke følelser noe og bare eg fikk dyppan damer var damer uasett , så det at du ikke utnytter sjangsen her skjønner jeg bare ikke Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 off, dette e vanskelig å skrive. Men ååååååå. etter de eg har fårstått så liker du meg kanskje en liten dråpe? sant, men de e ikje gjennsidig, eg føler liksom ingenting for deg. du e sån bare å snakke med på MSN og sån, ikkj enokke mer. skjønner du poenget mitt? sorry. håper ikje dette gjorde meg til satan eller nokke sånt, men motte bare få si det rett ut. ... skjønner du ka eg mener? det va de eg skreiv. og etter nokken svar fra ho, så var ho frakoble 5108963[/snapback] Jeg synes at det beste er å være kald, direkte og avvisende. Du trengte ikke leke snill med henne ("sorry. håper ikje dette gjorde meg til satan eller nokke sånt"), det gjør det bare enda verre for henne. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det går an å be folk om å dra til helvete. Det virker hver gang, og de kommer som oftest ikke tilbake. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 bruker og funke det og jeg er flink til sånt Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 I'm not in love, but I'm gonna fuck you'till somebody better comes around. SMS, da er du sikker. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 "Ikke vil ha denne tråden synelig?" Hvorfor ikke? Hvis du er redd for at hun skal se den så måtte jo det i tilfelle vært den "peneste" måten hun kunne fått sannheten på. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 "Ikke vil ha denne tråden synelig?" Hvorfor ikke? Hvis du er redd for at hun skal se den så måtte jo det i tilfelle vært den "peneste" måten hun kunne fått sannheten på. 5110449[/snapback] yessyboy. hvem har sagt at eg er redd for at ho skal få se tråden då? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 slette denne trådne , ja vell ta bacup av hele greie nå uasett , når jeg var 17 så hadde ikke følelser noe og bare eg fikk dyppan damer var damer uasett , så det at du ikke utnytter sjangsen her skjønner jeg bare ikke 5109206[/snapback] Godt forsøk, men kan du prøve å skrive det igjen? Engelsk kanskje? for jeg skjønner ikke driten av hva du skriver. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg synes du gjorde det på en grei måte, ville vel gjort det samme, eller rett og slettt blokket henne. Jeg synes det er utrolig irriterende å snakke med folk jeg ikke er intresert i å snakke med, ender jo opp med ja/nei-svar, så blir hun sur, veldig ofte er det også slik at personer skriver på en sånn måte at jeg ikke har noe å skrive tilbake - personen blir enda surere... hehe Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hmm. Bare la vær å snakke med hun. Vær sleip og drit i henne. Til slutt gir hun seg. Jeg gjor det, en jente som egentlig er grei, men maste så sinnsykt og fikk høre at hun var forelsket i meg, jeg kunne egentlig ikke fordra hun. Kanskje ikke lureste måten å gjøre det på, men man blir kvitt "problemet." Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Herregud, var er problemet til folk her inne? Hvorfor i helvete skal dere kutte ut kontakt med en jente bare fordi hun liker deg? Det er vel tross alt veldig posetivt om en jente er forelsket i deg, hvis jeg har forstått riktig? Hvorfor skal dere være jævlige mot en som har følelser for deg og er glad i deg? Herregud... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Problemet var vel det at han absolutt ikke likte henne. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Fortsatt... Er det rettferdig å bare blokere henne og kutte ut all kontakt? Det får jo jenta til å føle seg sååååå bra Hva med å faktisk si at du ikke liker henne på den måten, men likevell holde kontakten? Herregud, det mange av dere har foreslått er rett og slett slemt..... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 ærlighet varer lengst...si at hu er stygg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Er lettere å vurdere om du legger ut en .jpg av faenskapet. Det finnes flere mulige klassifiseringer: * "liker deg bare som en venn" * "fuck 'till somebody better comes around" * /ignore * /block * "GAAH! my eyes! get the fuck away!" * Sende to brev med melis hver dag, samt kaste tomater når du ser henne Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Til dere jentene, har det slått dere at vi gutter ikke alltid er onde? Bare en tanke... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Huff virker jo som om alle vi gutter bare tenker på en ting da. Men det gjør vi vel kanskje Men det er ikke alle gutter som er så frekke som enkelte her da. EDIT: leif Endret 5. november 2005 av aspstein Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Den aller beste måten hadde vel vært å sendt henne linken til denne threaden! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Si at du liker gutter! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Eller noe lit mer kinky som dverger eller noen andre dyr. Btw. Trodde egentlig folk på forumet hadde mer problemer med å få seg dame..? Endret 5. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå