aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hun tar jo sikkert dette veldig tungt da. Ville ivertfall snakka med henne neste gang jeg så henne på msn. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 off, dette e vanskelig å skrive. Men ååååååå. etter de eg har fårstått så liker du meg kanskje en liten dråpe? sant, men de e ikje gjennsidig, eg føler liksom ingenting for deg. du e sån bare å snakke med på MSN og sån, ikkj enokke mer. skjønner du poenget mitt? sorry. håper ikje dette gjorde meg til satan eller nokke sånt, men motte bare få si det rett ut. ... skjønner du ka eg mener? det va de eg skreiv. og etter nokken svar fra ho, så var ho frakoble 5108963[/snapback] Morsom tråd du har laget her :!: Synes meldingen du sendte er helt grei jeg. Rett ut, uten å være ekkel. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 off, dette e vanskelig å skrive. Men ååååååå. etter de eg har fårstått så liker du meg kanskje en liten dråpe? sant, men de e ikje gjennsidig, eg føler liksom ingenting for deg. du e sån bare å snakke med på MSN og sån, ikkj enokke mer. skjønner du poenget mitt? sorry. håper ikje dette gjorde meg til satan eller nokke sånt, men motte bare få si det rett ut. ... skjønner du ka eg mener? det va de eg skreiv. og etter nokken svar fra ho, så var ho frakoble 5108963[/snapback] Morsom tråd du har laget her :!: Synes meldingen du sendte er helt grei jeg. Rett ut, uten å være ekkel. 5109044[/snapback] faktisk et av svare ho kom med var at ho håldt på med en annen gutt. men det tviler eg sterkt på. siden ho har sport meg nio nermest hver dag i en uke no om eg ville gå tur med henne og hunder (om kvelden) og i dag ville ho ut med meg sån å bare gå rundt om kring. så tror ho snakket litt usant med at ho holder på med en annen. EDIT. ho har også sagt hver dag på MSN "glad i dag, du e Søt, ol. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Kan jo være hun har flere kjeler på kok da :!: Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Altså, en tur med det stakkars kvinnemenneske hadde nok ikke drept deg. Fy! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Gi deg dårleg samvittigheit eller gjere deg sjalu på ein måte ho prøvar på kanskje. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Altså, en tur med det stakkars kvinnemenneske hadde nok ikke drept deg. Fy! 5109062[/snapback] Seond that Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) faktisk et av svare ho kom med var at ho håldt på med en annen gutt. men det tviler eg sterkt på. siden ho har sport meg nio nermest hver dag i en uke no om eg ville gå tur med henne og hunder (om kvelden) og i dag ville ho ut med meg sån å bare gå rundt om kring. så tror ho snakket litt usant med at ho holder på med en annen. EDIT. ho har også sagt hver dag på MSN "glad i dag, du e Søt, ol. 5109052[/snapback] Hun går nok alene med bikkja si tenker jeg Endret 5. november 2005 av gauters Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 men eg tror vi bar elar denne tråden dø eg no, ellers leier eg inn en leiemorder (moderator) et skudd og tråden ligger flat. umulig å gjennopplive. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg ville ihvertfall sagt det annerledes enn deg,litt vanskelig å forklare egentlig. Men hvis du hadde sagt det litt mer sånn " Jeg liker deg ikke som mer enn en venn" på en litt mer seriøs måte. Kanskje bare jeg som oppfatter veldig dialekt som useriøst? Husker det var en jeg likte, det var i niendeklasse da, som ikke likte meg og bare sa at han ikke likte meg som mer enn en venn. Var jo greit å bare få høre det som det er med en gang og slippe å tenke noe mer på han. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Vet akkurat hvordan det er. En jente som er ett år yngre enn meg ringte meg 5-6 ganger i går kveld. Kan de ikke ta et hint for f***! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) yessyboy............. Endret 6. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 siden ho har sport meg nio nermest hver dag i en uke no om eg ville gå tur med henne og hunder (om kvelden) 5109052[/snapback] Duh! Aldri hørt om dogging? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 siden ho har sport meg nio nermest hver dag i en uke no om eg ville gå tur med henne og hunder (om kvelden) 5109052[/snapback] Duh! Aldri hørt om dogging? 5109106[/snapback] dogging? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 *kopiere hele tråden Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 *kopiere hele tråden 5109120[/snapback] yessyboy. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har ikke et bilde av denne frua a? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Er det så vanskelig å si at du ikke liker hun? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ville vært helt uintressert i alt hun sa, om hun sier noe på MSN hadde jeg bare svart ja, å eller nei. Ei jente i klassen som maser hele tiden. Hun har aldri noe interessant og si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå