Gå til innhold

hvordan bli kvitt en jente? :P

VegardStr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
off, dette e vanskelig å skrive. Men ååååååå. etter de eg har fårstått så liker du meg kanskje en liten dråpe? sant, men de e ikje gjennsidig, eg føler liksom ingenting for deg. du e sån bare å snakke med på MSN og sån, ikkj enokke mer. skjønner du poenget mitt? sorry. håper ikje dette gjorde meg til satan eller nokke sånt, men motte bare få si det rett ut. ... skjønner du ka eg mener?

det va de eg skreiv. og etter nokken svar fra ho, så var ho frakoble :p:D

5108963[/snapback]

Morsom tråd du har laget her :!:

Synes meldingen du sendte er helt grei jeg. Rett ut, uten å være ekkel.

Lenke til kommentar
off, dette e vanskelig å skrive. Men ååååååå. etter de eg har fårstått så liker du meg kanskje en liten dråpe? sant, men de e ikje gjennsidig, eg føler liksom ingenting for deg. du e sån bare å snakke med på MSN og sån, ikkj enokke mer. skjønner du poenget mitt? sorry. håper ikje dette gjorde meg til satan eller nokke sånt, men motte bare få si det rett ut. ... skjønner du ka eg mener?

det va de eg skreiv. og etter nokken svar fra ho, så var ho frakoble :p:D

5108963[/snapback]

Morsom tråd du har laget her :!:

Synes meldingen du sendte er helt grei jeg. Rett ut, uten å være ekkel.

5109044[/snapback]

faktisk et av svare ho kom med var at ho håldt på med en annen gutt. men det tviler eg sterkt på. siden ho har sport meg nio nermest hver dag i en uke no om eg ville gå tur med henne og hunder (om kvelden) og i dag ville ho ut med meg sån å bare gå rundt om kring. så tror ho snakket litt usant med at ho holder på med en annen.

EDIT. ho har også sagt hver dag på MSN "glad i dag, du e Søt, ol.

Lenke til kommentar

faktisk et av svare ho kom med var at ho håldt på med en annen gutt. men det tviler eg sterkt på. siden ho har sport meg nio nermest hver dag i en uke no om eg ville gå tur med henne og hunder (om kvelden) og i dag ville ho ut med meg sån å bare gå rundt om kring. så tror ho snakket litt usant med at ho holder på med en annen.

EDIT. ho har også sagt hver dag på MSN "glad i dag, du e Søt, ol.

5109052[/snapback]

Hun går nok alene med bikkja si tenker jeg :D

Endret av gauters
Lenke til kommentar

Jeg ville ihvertfall sagt det annerledes enn deg,litt vanskelig å forklare egentlig. Men hvis du hadde sagt det litt mer sånn " Jeg liker deg ikke som mer enn en venn" på en litt mer seriøs måte. Kanskje bare jeg som oppfatter veldig dialekt som useriøst? Husker det var en jeg likte, det var i niendeklasse da, som ikke likte meg og bare sa at han ikke likte meg som mer enn en venn. Var jo greit å bare få høre det som det er med en gang og slippe å tenke noe mer på han. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...