VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 jaja, då e dette problemet ute av verden. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hva sa hun da? Kan vi se brevet? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 off, dette e vanskelig å skrive. Men ååååååå. etter de eg har fårstått så liker du meg kanskje en liten dråpe? sant, men de e ikje gjennsidig, eg føler liksom ingenting for deg. du e sån bare å snakke med på MSN og sån, ikkj enokke mer. skjønner du poenget mitt? sorry. håper ikje dette gjorde meg til satan eller nokke sånt, men motte bare få si det rett ut. ... skjønner du ka eg mener? det va de eg skreiv. og etter nokken svar fra ho, så var ho frakoble Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 you EVIL bastard 5108968[/snapback] yes. thats right. bra å få det ut av verden. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hehe, var litt slemt da. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 hehe, var litt slemt da. 5108979[/snapback] de e godt mulig, men hva ellers mente du eg skulle gjøre då? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Haha, slapp det som en bombe du. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 det er ikke godt å si. men men, nå er du hvertfall kvitt a da. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Nei nei nei! det er den eneste måten å få det gjort på! Har vert gjennom samme greiene selv.. Men hun kom heller bort å antasta meg på en fest Sa klart ifra der å da.. og hun har aldri prøvd igjenn Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 det er ikke godt å si. men men, nå er du hvertfall kvitt a da. 5108984[/snapback] yes. det stemmer, og eg e en lykkelig gutt Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 syns du burde ha invitert a over på en dram før du sa opp all kontakten. ^^ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 syns du burde ha invitert a over på en dram før du sa opp all kontakten. ^^ 5108998[/snapback] Helt enig, man brenner ikke broer bak seg.... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 syns du burde ha invitert a over på en dram før du sa opp all kontakten. ^^ 5108998[/snapback] har ikkje dram på meg, og har heller ingen ide om å kjøpe heller (har forresten ingen penger, verken konto eller i kontanter. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Nei nei nei! det er den eneste måten å få det gjort på! Har vert gjennom samme greiene selv.. Men hun kom heller bort å antasta meg på en fest Sa klart ifra der å da.. og hun har aldri prøvd igjenn 5108987[/snapback] Hehe jeg ble også "antasta" slik en gang. Stygge saker. Vegis: Du kunne f. eks sagt at du likte å prate med henne på msn og hun var en slags "venninde" og det da ble litt feil med andre følelser... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Nei nei nei! det er den eneste måten å få det gjort på! Har vert gjennom samme greiene selv.. Men hun kom heller bort å antasta meg på en fest Sa klart ifra der å da.. og hun har aldri prøvd igjenn 5108987[/snapback] Hehe jeg ble også "antasta" slik en gang. Stygge saker. Vegis: Du kunne f. eks sagt at du likte å prate med henne på msn og hun var en slags "venninde" og det da ble litt feil med andre følelser... 5109017[/snapback] gjort e gjort, og elg e elg. Og helg e helg, og lørdag e lørdag... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Selv om lørdag er lørdag så syntes jeg du gjorde det passe dårlig.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hehe jeg ble også "antasta" slik en gang. Stygge saker. 5109017[/snapback] Æææææsj! Jentelus! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Selv om lørdag er lørdag så syntes jeg du gjorde det passe dårlig.. 5109030[/snapback] okay. du som er Jente, hvordan ville du ha gjort det då? få høre? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Hehe jeg ble også "antasta" slik en gang. Stygge saker. 5109017[/snapback] Æææææsj! Jentelus! 5109032[/snapback] hehe, ja gresselige greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå