Gå til innhold

hvordan bli kvitt en jente? :P

VegardStr

Anbefalte innlegg

17 år , da er du nesten myndig og bør greie å håndtere slike situasjoner.

Dette er jo ikke et problem, hvorfor blåse det opp? Bare si at du ikke er innteressert i henne. Tar hun ikke "hintet" da er det bare å si det som det er. At du ikke vil ha kontakt med henne mer. Brutalt er det, men må jo si hva du føler. Sannsynligheten er stor for at begge dere to kommer til å bli avvist (og avvise flere personer) senere i livet. Så da er det greit å gjøre det ordentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så når du som 29 åring finner ut at en jente du ikke liker er interessert i deg, så skal du gi mailadressen din til noen du kjenner som kan si det til henne?

Gjør onkel Volcov stolt nå, og si det til henne. Gikk igjennom akkurat det samme for 2 måneder siden, det var tøft, men fy så glad jeg er for at jeg sa det.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Prøv å snakke med henne BARE om ting som du vet at hun ikke er interessert i, men som opptar deg og som du vet mye om. For eksempel en av disse evige diskusjonene om hva som er best av digital eller analog lyd, Beta eller VHS eller V2000, transistor- eller rørforsterkere, atomkraft eller gasskraft, bensin- eller dieselmotorer, hvilken moped som er kulest, insister på for eksempel at den musikken hun liker er dårlig eller hva som helst annet. Hvis du er "innmari" nok med slike ting blir man lett kvitt både gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Prøv å snakke med henne BARE om ting som du vet at hun ikke er interessert i, men som opptar deg og som du vet mye om.

5108784[/snapback]

Dette er en farlig rute, du har kraftig undervurdert menneskets evne til å totalt blokke ut alt som heter fornuft når de er forelsket.

Jeg stemmer fortsatt for homofilitaktikken, – da kan man bruke eyeliner uten å få snodigere blikk etter seg... :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...