VegardStr Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) haha, det er ikke enkelt Endret 11. august 2015 av VegardStr Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Kan ikke komme på noen høflig måte å si at du synes en persjon er og mastete uten å bruke lett gjenomskuelig løgn! Du kan si du er homo eller har dame... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hun er jo sikkert forelska i det eller noe da. Men hvordan kan du vite at du ikke vil ha noe med henne å gjøre hvis du ikke har truffet henne eller kjenner henne? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) 1. Si at du er homofil. 2. Si at du må til støttekontakten din fordi du ikke får lov til å være ute så sent. 3. Si at din kone ikke synes noe om at du skal treffe henne. 4. Si at din kone skal føde. (Fungerer bare en gang hver niende mnd) 5. Si at du ikke liker henne og at du ikke vil bli sammen med henne Edit: 6. Si at du må på treskjæringskurs. 7. Si at du glemte å slå av komfyren. 8. Si at du må hjem og spille CS:S omglol!111oneone Endret 5. november 2005 av Volcov Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Hun er jo sikkert forelska i det eller noe da. Men hvordan kan du vite at du ikke vil ha noe med henne å gjøre hvis du ikke har truffet henne eller kjenner henne? 5108634[/snapback] det stemmer, ho skriver hele tiden til meg på MSN "glad i dag" "du er så søt" ol. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 huff, vær en mann og utnytt henne Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) 1. Si at du er homofil.2. Si at du må til støttekontakten din fordi du ikke får lov til å være ute så sent. 3. Si at din kone ikke synes noe om at du skal treffe henne. 4. Si at din kone skal føde. (Fungerer bare en gang hver niende mnd) 5. Si at du ikke liker henne og at du ikke vil bli sammen med henne 5108641[/snapback] e bare 17 år, og har ikkje kone. sier eg at eg er homofil, så blir eg stemplet for GAY her i distriktet. og støtte kontakt.,. nei off. Eg har kommet i en vanskelig situasjon. Endret 5. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 huff, vær en mann og utnytt henne 5108646[/snapback] utnytt henne? på hvilke måte? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Slutt å svar henne, evt blokker jenta. Det måtte jeg for noen uker siden. Brutalt, men sånn er livet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Å nei. Aner ikke hvor mange som tror jeg er homofil, men det driiiiiter jeg i. Si at du ikke liker henne da. Det gjør vondt å høre sånt, men det funker. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 huff, vær en mann og utnytt henne 5108646[/snapback] utnytt henne? på hvilke måte? 5108658[/snapback] Ha sex med henne, så dumper du henne. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 huff, vær en mann og utnytt henne 5108646[/snapback] utnytt henne? på hvilke måte? 5108658[/snapback] Ha sex med henne, så dumper du henne. 5108672[/snapback] Pøh ! Blir vel det omvendte i dette tilfelle... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Kan vel være at hun er grei da. Møt henne og si det til henne face to face, at det blir litt mye. Kan være hun blir lei seg, men da har du ivertfall oppført deg veldig voksent... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Bare si at du ikke liker henne på den måten. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det beste for dere begge ville vel vært å fortelle at du ikke liker henne. =) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Puppy love. <3 5108654[/snapback] den skjønte eg ikkje Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Pøh ! Blir vel det omvendte i dette tilfelle... 5108679[/snapback] hohohohohoh, Dagens. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det beste og enkleste er selvfølgelig å være ærlig, men om du ikke vil det er homofilløsningen ypperlig, da finner du i tillegg ut hvem i nærmiljøet som er homofober, de er ikke noe å samle på uansett. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) off, eg går heller å henger meg. får gi e_mail addressen min til nokken eg kjenner så kan di fortelle nyheten. eg hater sånt som dette. de eikkje akkurat de letteste valget du tar her i livet. Jo det e de letteste valget, men d ee ikkje de letteste å fortelle. Endret 5. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå