19quiz76 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Etter at jeg testet 3Dmark05 (og ikke skjønte en dritt av det), har jeg siden hatt det gule tallet som (jeg antar) viser fps opp i høyre hjørne. Hvordan får jeg det bort? Har avinstallert alt som har med 3Dmark å gjøre, slettet den fra registret og alt mulig - WHAT TO DO?!?!?!? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Har du fraps installert på maskina di? Hvis du går ut av det, viser det jo ikke hvor mange FPS du har lenger... Edit: Har du det i windows også? Endret 5. november 2005 av Økonom Lenke til kommentar
19quiz76 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Tror ikke jeg har Fraps, nei - skjønt det hørtes kjent ut. Vises bare når jeg spiller, på alle spill - men ikke ellers i Windows.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har du Ati skjermkort og programvare fra de installert ? Lenke til kommentar
19quiz76 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Har du Ati skjermkort og programvare fra de installert ? 5117490[/snapback] Ja, det har jeg. Har også ATI tray tools som kjører i bakgrunnen.. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Ja, det har jeg. Har også ATI tray tools som kjører i bakgrunnen.. 5150922[/snapback] Hei ATI tray tools har mulighet for å vise fps ingame ja. Er vel ikke værre ennå ta bort krysset for fps ? (dårlig norsk...) Bruker ATI tray tools selv,primært til å regulere viften på skjermkortet. /jan Endret 14. november 2005 av NorLord Lenke til kommentar
19quiz76 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ja, det har jeg. Har også ATI tray tools som kjører i bakgrunnen.. 5150922[/snapback] Hei ATI tray tools har mulighet for å vise fps ingame ja. Er vel ikke værre ennå ta bort krysset for fps ? (dårlig norsk...) Bruker ATI tray tools selv,primært til å regulere viften på skjermkortet. /jan 5150985[/snapback] Kanskje det kan funke ja - visste ikke at det var en funksjon engang Skal prøve det når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
19quiz76 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ja, det har jeg. Har også ATI tray tools som kjører i bakgrunnen.. 5150922[/snapback] Hei ATI tray tools har mulighet for å vise fps ingame ja. Er vel ikke værre ennå ta bort krysset for fps ? (dårlig norsk...) Bruker ATI tray tools selv,primært til å regulere viften på skjermkortet. /jan 5150985[/snapback] Kanskje det kan funke ja - visste ikke at det var en funksjon engang Skal prøve det når jeg kommer hjem! 5151361[/snapback] Lenke til kommentar
19quiz76 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ja, det har jeg. Har også ATI tray tools som kjører i bakgrunnen.. 5150922[/snapback] Hei ATI tray tools har mulighet for å vise fps ingame ja. Er vel ikke værre ennå ta bort krysset for fps ? (dårlig norsk...) Bruker ATI tray tools selv,primært til å regulere viften på skjermkortet. /jan 5150985[/snapback] Kanskje det kan funke ja - visste ikke at det var en funksjon engang Skal prøve det når jeg kommer hjem! 5151361[/snapback] Funka jo seff som bare det - takker stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå