JoaJoa Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Hei Sliter med det trådløse nettverket på min bærbare tundra 1557e. Har bredbånd fra canal digital, maxi 4mb inn/2mb ut. En trådløs router, d-link 624+. Et par ganger daglig må jeg ta ut strømmen til routeren, fordi at jeg mister nettverket til min bærbare tundra. den stasjonære som er koblet til via tcp kabel, har fortsatt nett. samt at hastigheten på det trådløse nettverket går fra 54mb ned til 1mb, ligger mellom der og surrer hele tiden. går opp og ned. Routeren er ca 3 meter unna, så det skal ikke være hindringer som er problemet. Bruker wep kryptering 128bit, hex mode. Ganske så irriterende. Firmware'n på routeren er oppgradert men ble ikke bedre. Noen som har peiling? Lest en del negative erfaringer med d-link'en. Kan jeg levere den tilbake å satse på et annet merke? Endret 5. november 2005 av JoaJoa Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har du forsøkt å oppgradere firmware på d-linken? Kent Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Nei, det hjalp ikke. Hvordan kan jeg finne ut om det er routeren eller den bærbare det er problemer med? Ingen som har noen erfaringer med d-link, som kan bekrefte at det er et problem med disse? Endret 6. november 2005 av JoaJoa Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hadde samme problemet med min dl 624 108 mbps!! men eg oppgraderte firmvaren! de hjalp veldig mye! prøv å skift canal på routeren din! det kan hjelpe. kan hende det er nettverkskorte i pc en din som jør de og!! oppgrader driver på den og kankje? vist det går! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå