Slurt-is Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Finnes det et theme program som legger bildet over HELE skjermen, slik at man slepper de kjedelige fargene til Start linjen? Har skikkelig fete bilder, som ikke passer så godt med vanlige farger f.eks. grønn, blå, grå, blå osv... Hvis man bestiller theme's til f.eks. en SE, så kommer bildet som regel over hele skjermen. Bruker theme generator v2 fra før, så ikke nevn det Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Ingen som vet noe? Og med det samme: Er det et program som gjør qvga om til vga? Det blir jo ikke ''ekte'' vga, men jeg er litt spent på hvordan det fungerer. Fant et her på forumet, men funket ikke med min Qtek S100 Lenke til kommentar
Jumpey Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ingen som vet noe? Og med det samme: Er det et program som gjør qvga om til vga? Det blir jo ikke ''ekte'' vga, men jeg er litt spent på hvordan det fungerer. Fant et her på forumet, men funket ikke med min Qtek S100 5109174[/snapback] Jeg har kjøpt litt fancy stæsj til min HP Ipaq hos Hand and Go. Jeg er kjempe fornøyd med det de leverer. Kanskje du finner noe som passer til ditt bruk der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå