Gå til innhold

Tundra 1557E, skjerm-stabilitetsproblemer


tore-

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg var en (av mange?) som kjøpte PSdata sin 1557e til ~8500kr som jeg er meget fornøyd med.

 

Men, i det siste har jeg merket at det er VELDIG mye slark i skjermen, samme som dødgang(?) på ratt, at du må bevege litt mye før skjermen faktisk flytter seg. Nå mener jeg selve skjermlokket, ikke PÅ selve skjermen ;)

 

Hvis dette skulle vise seg i å bli mye verre med tiden, hvilken rettigheter har jeg da? Hvilken del av kjøpsloven vil det gå under? Er litt usikker, siden det ikke er en mangel på varen, men en "slitasje", men jeg mener da at en slik slitasje ikke skal komme så fort etter kjøp av produkt (2-3 mnd).

 

Deres meninger?

Endret av tore-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tatt dette opp med PSDATA for lenge siden, min maksin var slik helt fra start. Svaret jeg fikk var noe i denne duren;

 

dette er et problem vi kjenner godt til, en svakhet ved produktet, ingenting vi kan gjøre noe med / utbedre.

 

Jeg har hatt min maskin i snart to år og den lager høye knirkelyder når jeg lukker skjermen.

 

 

 

Min neste laptop blir IKKE Aopen basert :thumbdown:

 

(den har også blitt reparert pga. backlight feil på skjerm)

Lenke til kommentar
Jeg har tatt dette opp med PSDATA for lenge siden, min maksin var slik helt fra start. Svaret jeg fikk var noe i denne duren;

 

dette er et problem vi kjenner godt til, en svakhet ved produktet, ingenting vi kan gjøre noe med / utbedre.

 

Jeg har hatt min maskin i snart to år og den lager høye knirkelyder når jeg lukker skjermen.

 

 

 

Min neste laptop blir IKKE Aopen basert  :thumbdown:

 

(den har også blitt reparert pga. backlight feil på skjerm)

5112066[/snapback]

 

 

Hva PSdata sier betyr egnetlig lite hvis forbrukerrådet sier jeg har loven på min side. Får se om de svarer meg.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også mye slark i henslene før skjermen ble byttet pga. pikselfeil. Etter at skjermen ble byttet så var det nesten ingen slark. Har dog blitt litt mer etter hvert.

 

Så vidt jeg husker så er det en her på forumet som fant på en måte å fikse dette selv på.

 

Knut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...